کد خبر : 1616309 | 18 خرداد 1398 ساعت 10:05 | 592 بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فکر می کردم قهرمانی را از دست دادیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اعتراف کرد که در ماه ژانویه بعد از شکست تیمش مقابل نیوکاسل از این می‌ترسیده که جام قهرمانی لیگ برتر را به لیورپول واگذار کرده باشد.

گواردیولا: فکر می کردم قهرمانی را از دست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که تیمش فصل گذشته بعد از چند ماه رقابت شانه به شانه با لیورپول یورگن کلوپ در صدر جدول، سرانجام موفق شد با اختلافی میلی‌متری به قهرمانی رسیده و جام لیگ برتر را به خود اختصاص دهد برای اولین بار اعتراف کرد که در ماه ژانویه و بعد از شکست سیتی مقابل نیوکاسل گمان می‌کرده که کار برای سیتی تمام شده و قهرمانی از آن لیورپول خواهد بود.

 

زمانی که سیتی در زمین نیوکاسل با نتیجه 2-1 شکست خورد لیورپول یک روز بعد می‌توانست با پیروزی مقابل لستر، سیتی را از صدر جدول به زیر کشیده و خود صدرنشین شود. اما آنچه باعث شد کابوس گواردیولا به واقعیت تبدیل نشده و سیتی دوباره به صدر جدول برگردد تساوی لیورپول در بازی مقابل لستر بود.

 

1410661

 

گواردیولا در گفتگو با تلویزیون منچسترسیتی در این باره گفت:" بعد از آن شکست در رختکن فکر می‌کردیم کار دیگر تمام شده. می‌دانستیم فردای آن روز لیورپول با لستر بازی دارد. ولی وقتی لیورپول نتوانست برنده شود ما دوباره زنده شدیم و امید قهرمانی پیدا کردیم".

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" اینکه ما اکثر بازی‌هایمان بعد از لیورپول بود باعث شده بود این را بفهمیم که نمی‌توانیم امتیاز از دست بدهیم. در این شرایط آماده‌سازی بازیکنها از نظر روحی- روانی ساده‌تر می‌شود".

 

پپ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" همه می‌دانستند که تنها شانس ما این است که تک‌تک بازی‌هایمان را ببریم. در سیتی همه این را می‌دانستند. یا باید همیشه برنده باشیم یا اینکه قهرمانی، بی‌قهرمانی. این بعضی وقتها اتفاقا به ما کمک می‌کرد. وقتی آدم می‌داند که چکار باید بکند به نفعش است".

 

دیدگاه‌ها