کد خبر : 1614386 | 07 خرداد 1398 ساعت 21:01 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: یوونتوس؟ فقط به آرسنال فکر می کنم!

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با آرسنال حاضر شد.

ساری: یوونتوس؟ فقط به آرسنال فکر می کنم!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد این آخرین حضور مائوریتسیو ساری روی نیمکت چلسی باشد و وی بعد از دیدار فینال لیگ اروپا مقابل آرسنال احتمالا هدایت یوونتوس را بر عهده خواهد گرفت. اما مائوریتسیو ساری تاکید کرد تنها به فینال فردا شب فکر می کند و هدف وی کسب پیروزی مقابل آرسنال است.

 

1407890

 

آخرین وضعیت انگلو کانته: "من نمی دانم که کانته به فینال خواهد رسید یا خیر. او در روز شنبه کمی با درد زانو مواجه شد ما داریم  برای رسیدن کانته تلاش می کنیم. مشکل کانته جدی نیست و مصدومیتی سه یا چهار روزه است و ما سعی خواهیم کرد او به فینال برسد. کانته امروز صبح کمی بهتر بود و 50 درصد شانس بازی کردن دارد.

 

ما در مرکز میدان با مشکل مواجه هستیم و سه بازیکن میانی برای سه پست مختلف داریم. ما در معرض مشکل قرار داریم و حضور کانته برای چلسی بسیار مهم است زیرا او تنها عنصر دفاعی ماست."

 

احتمال حضور در یوونتوس: "من می خواهم فقط به فینال فکر کنم. من دو سال قرارداد با چلسی دارم و اکنون زمانی نیست که بخواهم به این مسائل فکر کنم و تنها دغدغه من این است که ما می خواهیم در فینال برنده شویم. شما خیلی خوب من را می شناسید و همه چیز مانند همان آخرین کنفرانس مطبوعاتی من است. امروز من فقط باید درباره فینال صحبت کنم و بازیکنان من فقط به چنین چیزی نیاز دارند."

 

مهم ترین بازی زندگی ساری: "من نمی دانم و احساس یک سرمربی با رسانه ها متفاوت است. برای رسانه ها این دیدار مهم ترین بازی زندگی من است اما برای خودم شاید نه. شاید برای یک بازی در سری B در ایتالیا مهم تر از این بود و دقیق نمی دانم. فردا ممکن است بتوانم احساسات خود را به شما بگویم اما در حال حاضر استرس ندارم."

 

1401921

 

شرایط ادن هازارد: "او یکی از مهم ترین بازیکنان اروپا است و می تواند از این هم بهتر شود و این یک مشکل برای هازارد به شمار می آید، زیرا او خیلی با استعداد است و گاهی اوقات تمرین برایش خسته کننده می شود زیرا همه چیز برای هازارد آسان است."

 

یک سال فعالیت در چلسی: "برای من شرایط و درک بازیکنان و ذهنیت آنها دشوار بود اما بعد از ماه های دشوار ژانویه و فوریه شرایط عوض شد و احتمالا من تغییر کردم. نمی دانم، اما در این لحظه من بازیکنانم را خیلی دوست دارم و معتقدم 22 بازیکن فوق العاده در اختیار دارم، من فوتبال انگلیس و لیگ برتر را دوست دارم."

دیدگاه‌ها