کد خبر : 1622723 | 18 تیر 1398 ساعت 15:20 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

دنی آلوز:

اختلاف من با گواردیولا به خاطر مسی بود

دنی آلوز در مصاحبه جدید خود فاش ساخت که به خاطر لیونل مسی با گواردیولا اختلاف نظر داشته است.

اختلاف من با گواردیولا به خاطر مسی بود

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز با قهرمانی برزیل در کوپا آمه ریکا به چهلمین افتخار دوران فوتبالش دست یافت و رکورد خود را بهتر کرد. او پرافتخارترین فوتبالیست حال حاضر دنیاست. آلوز که پس از جدایی از پی اس جی بدون تیم است، در 36 سالگی هم تیم های بزرگی را خواهان خود می بیند. مقصد بعدی او می تواند بارسا و اتلتیکو و شاید تیمی در لیگ برتر انگلیس باشد.

 

 

1418241

 

 

آلوز در مصاحبه با اسپورت تی وی و در واکنش به انتقادات تند مسی از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و متهم کردن آن به فساد گفت:« من با مسی رفاقتی دیرینه دارم و دوستانی صمیمی هستم ولی این دلیل نمی شود با حرف هایش موافق باشم. اینکه او معتقد است همه بسیج شده بودند تا برزیل قهرمان شود، درست نیست. او در شرایط خوبی آن حرف ها را نزد و در مجموع با حرف هایش موافق نیستم.»

 

 

1418240

 

 

آلوز سپس به دفاع از مسی پرداخت و گفت:« مقصر ناکامی های آرژانتین، مسی نیست. مشکل آرژانتین اینجاست که قدر مسی را نمی دانند. آنها درک نکرده اند که در اختیار داشتن مسی چه ارزشی دارد. یکی از مشکلات من با گواردیولا(سال های 2008 تا 2012 در بارسا) بر سر همین مساله بود.

من در بازی ها مرتب سعی داشتم مسی را صاحب توپ کنم و گواردیولا عصبانی می شد. یک روز به او گفتم که با نظرش مخالفم و توضیح دادم که بازیکنی مثل مسی، اگر دو دقیقه بدون توپ بماند، از جریان بازی خارج خواهد شد و او پیوسته باید صاحب توپ شود تا تیم را به جلو هدایت کند.

به همین دلیل من همیشه سعی داشتم در زمین با مسی ارتباط برقرار کنم. گواردیولا در پاسخ به من گفت که حق داری و اینگونه بازیکنان همیشه باید صاحب توپ باشند.

تیمی که مسی و رونالدو را دارد، باید برای آنها بازی کند. در مورد نیمار نیز این قضیه صدق می کند. اینها فوق ستاره هستند و تیم باید حول محور آنها بچرخد.»

 

 

دیدگاه‌ها