کد خبر : 1619635 | 03 تیر 1398 ساعت 10:31 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوش ایرانی در راه جزیره

SUN؛ میلاد محمدی در یک قدمی سلتیک

ملی پوش ایرانی با اتمام قرارداد خود با احمت گروژنی در یک قدمی کوچ به جزیره و حضور در رقابت های لیگ اسکاتلند قرار دارد.

SUN؛ میلاد محمدی در یک قدمی سلتیک

به گزارش "ورزش سه"، چهار سال حضور پر رنگ در ترکیب احمت گروژنی و تبدیل شدن به یکی از لژیونرهای سرشناس ایرانی فوتبال روسیه میلاد محمدی با اتمام قرارداد خود با این تیم شمال روسیه خداحافظی کرد تا در مسیر ورود به چالشی جدید در عین حال هیجان انگیزتر از سال های گذشته قرار بگیرد.


در شرایطی که رسانه های روس در خصوص آینده این ملی پوش ایرانی گمانه زنی های زیادی انجام داده و از تیم هایی مثل دینامو و اسپارتاک مسکو به همراه یکی دو تیم ترکیه ای و یونانی به عنوان مشتریان ستاره ایرانی نام برده بودند، سان انگلیس در ادعایی جالب توجه مقصد آتی میلاد محمدی را شهر گلاسکو و تیم مطرح و پرافتخار سلتیک قلمداد کرد.


در گزارش امروز سان از ستاره ایرانی آمده است:« سلتیک از سال گذشته به دنبال جذب میلاد محمدی، مدافع ملی پوش ایرانی احمت گروژنی روسیه بود و تابستان می تواند بهترین زمان برای این انتقال باشد. بازیکن چپ پای ایران با سابقه همراهی شاگردان کی روش در جام جهانی 2018، اکنون به عنوان بازیکن آزاد می تواند بهترین گزینه برای جانشینی کیران تیرانی باشد که در مسیر جدایی از سلتیک و عزیمت به باشگاهی در لیگ برتر جزیره است».


به ادعای سان مذاکرات میان واسطه های این جابه جایی در حال نهایی شدن است و میلاد محمدی به عنوان خرید جدید سلتیک تنها یک امضا و قدم با کوچ به شهر رنجرز و پوشیدن پیران تیم سبزپوش و پرطرفدار شهر فاصله دارد.

 

1414872

دیدگاه‌ها