کد خبر : 1619142 | 01 تیر 1398 ساعت 00:32 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

فردا روز سرنوشت پرسپولیس:

فرمول جدید سرخ ها: گل محمدی + ۲ کروات

با قطعیت جدایی برانکو ایوانکوویچ از جمع پرسپولیسی ها، نام یحیی گل محمدی جلوتر از دیگر سرمربیان برای جانشینی سرمربی کروات چشمک می‌زند.

فرمول جدید سرخ ها: گل محمدی + ۲ کروات

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه مدیران پدیده به جد انتقال یحیی گل محمدی به پرسپولیس و بازگشت او به تهران را تکذیب می‌کنند اما مذاکرات بین طرفین در پنج شنبه گذشته آغاز و حتی به مواردی مثل فهرست بازیکنان رسیده است.

 

با این وصف می‌توان انتظار داشت که گل محمدی رضایت باشگاه پدیده را جلب کند و اولین تمرین پرسپولیس را کلید بزند. اتفاقی که اگر رخ بدهد، مطلوب هواداران پرسپولیس خواهد بود، اگرچه نارضایتی شدیدی را بین طرفداران فوتبال در مشهد ایجاد کرده است.

 

نکته مهم درباره بازگشت گل محمدی به نیمکت پرسپولیس، چینش جدیدی است که در این نیمکت اتفاق خواهد افتاد. در حال حاضر و در صورت سرمربیگری گل محمدی، مدیران پرسپولیس علاقه دارند آندره پانادیچ دستیار سابق برانکو در پرسپولیس که مدتی هم در پدیده دستیار رضا مهاجری بود، مربیگری پرسپولیس و دستیاری یحیی را برعهده گیرد.

 

همچنین به دنبال حضور توهیر اولین بدنساز پرسپولیس در دوره برانکو در ایران هستند که در حال حاضر در تیم زیر ۲۱ سال های کویت به کار مشغول است. او یک بدنساز کاملا جدی و منضبط بود که بعدا جای خود را به مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز جوان بعدی پرسپولیس داد که روز گذشته در پیامی توییتری رسما از پرسپولیسی ها خداحافظی کرد.

 

در حال حاضر و باتوجه به این که پرسپولیس از معدود تیم های بدون سرمربی لیگ برتر در فصل جدید به شمار می‌رود، هواداران این تیم امیدوارند این گره هرچه زودتر باز بشود. اگرچه اگر مدیران پرسپولیس بهتر عمل میکردند ممکن بود در مخمصه دلخوری شدید مالک و مدیران پدیده گیر نکنند.

 

نکته جالب این که امروز فرهاد حمیداوی مدیرعامل پدیده بعد از حضور در بخش خبری شبکه سه و سپس برنامه ورزش و مردم و پاسخ به سوالات، موبایل خود را از دسترس خارج کرده و باید دید آیا یحیی می‌تواند در ساعات پیش رو رضایت وی را جلب کند یا نه؟

 

دیدگاه‌ها