کد خبر : 1580420 | 11 دی 1397 ساعت 12:21 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب جدید میلان برای جذب فابرگاس: فنرباغچه

با وجود تکذیب اخیر گنارو گتوزو، سرمربی میلان، توتو اسپورت اعلام کرد که میلان همچنان به دنبال جذب سسک فابرگاس هافبک چلسی در ماه ژانویه است.

رقیب جدید میلان برای جذب فابرگاس: فنرباغچه

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه گنارو گتوزو، سرمربی میلان چند روز پیش اخبار مربوط به پیوستن سسک  فابرگاس ستاره خط میانی چلسی به این باشگاه را تکذیب کرده و گفته بود جذب فابرگاس در حال حاضر برای میلان ممکن نیست، ولی توتو اسپورت می‌گوید میلان همچنان به دنبال جذب فابرگاس در ماه ژانویه است و تلاشهای باشگاه ایتالیایی در این مورد ادامه دارد.

 

قرارداد فابرگاس با چلسی تابستان آینده منقضی می‌شود ولی مائوریسیو ساری سرمربی آبی‌های لندن از مدیران باشگاه خواسته تا قرارداد فابرگاس را دست‌کم برای 12 ماه تمدید کنند. با این اوصاف مشخص است که ساری برنامه‌های خود برای چلسی را با توجه به حضور فابرگاس تنظیم کرده و قصد از دست دادن او را ندارد.

 

1368457

 

توتو اسپورت می‌گوید میلان برای فرصت نقل و انتقالات ژانویه دو هدف بزرگ برای خود تعریف کرده که جذب سسک فابرگاس و لوکاس پاکوئتا این دو هدف میلان هستند.

 

جالب اینجا است که ساری با اینکه خواهان حفظ فابرگاس شده ولی روز یکشنبه در  دیدار مقابل کریستال پالاس، فابرگاس را در ترکیب تیمش قرار نداده بود و او بازی چلسی را از روی سکوها تماشا کرد. 

 

توتو اسپورت می‌گوید مدیران روسونری در عین حال باید مراقب باشگاه فنرباغچه ترکیه باشند چرا که نمایندگان فنرباغچه دیروز در لندن با مدیران چلسی جلسه‌ای داشته و برای جذب فابرگاس پیشنهادی رسمی به چلسی ارائه داده‌اند.

 

 

دیدگاه‌ها