کد خبر : 1558961 | 13 مهر 1397 ساعت 20:20 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

جذاب‌ترین بازی‌هفته، پر از حاشیه و اتفاقات هیجان‌انگیز

پدیده در یک دیدار جذاب و پرحرارت با پیروزی سه بر دو مقابل فولاد به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صعود کرد.

جذاب‌ترین بازی‌هفته، پر از حاشیه و اتفاقات هیجان‌انگیز

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی که با حضور 5 هزار هوادار مشهدی برگزار شد، نکات حاشیه ای جالبی به چشم آمد. از اعتراضات کادر فنی پدیده به داوری تا حضور شهردار مشهد در ورزشگاه و همچنین واکنش هواداران پدیده در دقایق مختلف به اتفاقات بازی.

- هواداران پدیده در تمام 120 دقیقه حمایت فوق العاده ای از تیمشان داشتند و بعد از گل دوم فولاد در اعتراض به داور با کادر فنی همسو شدند. در یک صحنه وقتی توپ به پای اکبریان خورد و یک ضدحمله برای فولاد ایجاد کرد، هواداران با پرتاب یکی دو بطری حرص خود را خالی کردند.

 

- تقی زاده شهردار مشهد پس از پیروزی پدیده از جایگاه وی آی پی به رختکن تیم رفت و به اعضای آن خسته نباشید گفت. او روز گذشته مبلغ قابل توجهی به پدیده کمک مالی کرده است.  

- اخراج سعید صادقی در دقیقه 120+2 در فاصله ای دور از محوطه جریمه خودی از بدشانسی های پدیده بود که باعث شد این تیم در بازی بعدی مسابقه دشوارتری پیش رو داشته باشد. صادقی بی دلیل با بازیکن برزیلی فولاد درگیر شد و دومین کارت زرد خود را دریافت کرد.

 

- ناصر سالاری، دروازه بان تیم فولاد، با وقت کشی های گاه و بی گاه روی اعصاب هواداران پدیده بود. او در لحظه گل دوم فولاد توسط پریرا، روی زمین نشست و دست به دعا برداشت.

- تیم فولاد به ادعای رضایی مدیر رسانه ای این باشگاه با 9 مصدوم پا به این مسابقه گذاشت و از بازیکنان جوان و کم نام و نشان در ترکیب خود استفاده کرد که محصول آکادمی فولاد هستند. البته آنها در طول بازی مقاومت جانانه ای مقابل پدیده داشتند.

- گوینده ورزشگاه با لحن خاص و تلفظ های متفاوت از اسامی بازیکنان و همچنین تاخیر در اعلام نام گلزنان بازی، سوژه هواداران، خبرنگاران و مهمانان ویژه این مسابقه بود.

- یحیی گل محمدی سرمربی پدیده در نشست مطبوعاتی درباره اعتراضات خود به داوری گفت: به جز صحنه پنالتی، اکبریان در بقیه صحنه ها از پس قضاوت این بازی برآمد.

- لوسیانو پریرا گلزن فولاد پس از به ثمر رساندن پنالتی در صحنه شادی گل دست های خود را به نحوی حرکت داد که واکنش نسبتا تند هواداران پدیده را در پی داشت.

- دیدار پدیده و فولاد یکی از مهیج ترین مسابقات این فصل فوتبال ایران بود که در نهایت با پیروزی و صعود تیم میزبان به اتمام رسید. پدیده که 2-1 از فولاد عقب افتاده بود، در نیمه دوم وقت اضافه در طول 2 دقیقه کام بک فوق العاده ای داشت و به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صعود کرد.

دیدگاه‌ها