کد خبر : 60331 | 06 آذر 1390 ساعت 12:26 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از قهرمانی فوتسال ناشنوایان ایران در جهان

شمس پس ازقهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان

مدیر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: هدفمان از ابتدا فقط شرکت در مسابقات جهانی بود، اما پس از شکست دادن اوکراین فهمیدیم که توان قهرمان شدن را داریم.

شمس پس ازقهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان

    حسين شمس پس از قهرماني تيم ملي فوتسال ناشنوايان ايران در مسابقات جهاني سوئد اظهار کرد: اين اولين دوره‌اي بود که ايران در اين رقابت‌ها شرکت مي‌کرد در حالي که مسابقات امسال سومين دوره جام جهاني بود. هدف ما هم از ابتدا فقط شرکت در اين رقابت‌ها بود و اين که با شايستگي در آن ظاهر شويم، اما پس از شکست دادن اوکراين فهميديم که مي‌توانيم قهرمان شويم.

وي ادامه داد: ما ابتدا اوکراين را که قهرمان دوره‌هاي قبلي اين رقابت‌ها بود شکست داديم و پس از پيروزي شيرين برابر روسيه در نيمه نهايي موفق شديم ترکيه را که چند بازيکن خوب در اختيار داشت، ببريم و قهرمان شويم. ايران و عربستان ، تنها کشورهايي بودند که براي اولين بار حضور در اين رقابت‌ها را تجربه مي‌کردند و نتيجه‌ خوب تيم ما مرهون زحمات زياد رييس و دبير فدراسيون ناشنوايان و کادر فني تيم ملي يعني آقايان يوسفي و عزيزي بود.


شمس همچنين با بيان اين که سطح مسابقات جام جهاني بسيار بالا بود افزود: تيم ملي براي شرکت در اين دوره هفت مرحله اردو را پشت سر گذاشته بود و اگر مي‌خواهيم در دوره بعدي که در سال 2015 برگزار مي‌شود هم با قدرت ظاهر شويم بايد از اکنون روي تيم سرمايه‌گذاري‌هاي لازم را انجام دهيم. ضمن اين که کشور ما براي ميزباني دوره پنجم جام جهاني اعلام آمادگي کرده است.


سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال در ادامه با بيان اين که از هم اکنون بايد براي بازي‌هاي آسيايي کره جنوبي آماده شويم گفت: در مسابقات آسيايي 2013 اميد کسب مدال طلا داريم و به محض بازگشت به ايران اردوهاي آماده سازي را دنبال مي‌کنيم. ضمن اين که بايد نيروهاي جديدي را نيز به تيم اضافه کنيم.


شمس درباره خبر مذاکره‌اش با فدراسيون فوتبال سوئد نيز گفت: هنوز قراردادي را امضا نکرده ايم، اما در جلسه‌اي با حضور سرمربي تيم ملي فوتسال سوئد با مسئولان فدراسيون فوتبال اين کشور درباره پذيرفتن پست «مشاور فدراسيون در حوزه فوتسال » مذاکره کردم. من خواسته‌هايي داشتم و آن‌ها هم همين طور و قرار شد اين مسايل بررسي شود و پيش نويس قرارداد را به تهران بفرستند تا بررسي کنيم؛ ما هم پس از بررسي آن جواب خواهيم داد. به هر حال بر اساس اين قرارداد من بايد در هر ماه چهار روز به استکهلم بروم تا هم کلاس‌هاي آموزشي برگزار کنم و هم تيم‌هاي ملي فوتسال و تيم ناشنوايان اين کشور را زير نظر بگيرم.

 
 

دیدگاه‌ها