کد خبر : 1596737 | 15 اسفند 1397 ساعت 13:57 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر از ستاره الزورا مقابل ذوب با یک کارتون

جلال حسن محبوب عراقی ها شد(عکس)

تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار مقابل الزورا هر چه زد به در بسته زد چرا که آن ها از یک سنگربان بسیار آماده درون دروازه سود می برند.

جلال حسن محبوب عراقی ها شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال ذوب آهن که  این روزها حال و روز خوشی ندارد در اولین بازی از مرحله گروهی  در حالی که میزبان الزوراء عراق بود به نتیجه ای بهتر از صفر بر صفر دست پیدا نکرد تا روند گل نزدن های این تیم به جام باشگاه های آسیا نیز تسری پیدا کند .


اما تمام کسانی که جریان این بازی را مشاهده کردند قطعا رای به بدشانسی منصوریان و شاگردانش می دادند.


در این بازی مهاجمان ذوب آهن از ابتدای این دیدار تا سوت پایان بازی بارها تا آستانه فتح دروازه الزورا پیش رفتند اما این بار به سدی برخوردند  به نام جلال حسن سنگربان ملی پوش این تیم عراقی که گویا قصد گل خوردن در این بازی را نداشت.


البته جلال حسن برای ثبت این کلین شیت حساس علاوه بر واکنش های بی نظیرش باید تا حد زیادی مدیون تیرعمودی و افقی دروازه هم باشد .


سنگربان ملی پوش تیم ملی عراق در این چند سال گذشته همواره موفق شده در برابر تیم های ایرانی بازی خوبی را از خودش به نمایش بگذارد. از حذف تیم ملی ایران در ضربات پنالتی در جام ملت های آسیا استرالیا و همچنین بسته نگه داشتن دروازه اش در همین جام ملت های اخیر در امارات گرفته تا همین بازی با ذوب آهن نشان می دهد او همواره در برابر تیم های ایرانی انگیزه خاصی دارد .


اگر بخواهیم نگاهی منصفانه به اولین دیدار ذوب آهن در آسیا داشته باشیم باید اذعان کنیم ذوب آهن علاوه بر این که از مشکلات گل زنی زیادی رنج می برد در آن شب در واقع مغلوب عکس العمل های درخشان این سنگربان 27 ساله تیم ملی عراق شد .

 

1388129

دیدگاه‌ها