کد خبر : 61134 | 16 آذر 1390 ساعت 09:48 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

شمس:در آینده بیشتر از پرسپولیس خواهید شنید

رئیس آکادمی و مشاور مدیرعامل فوتسال گیتی‌پسند گفت: علی افضل می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی باشد.

شمس:در آینده بیشتر از پرسپولیس خواهید شنید

   حسین شمس در خصوص قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند در نیم‌فصل لیگ برتر عنوان کرد: بازی‌ها بسیار سخت شده و تیم‌ها با انگیزه در میدان ظاهر می‌شوند. نکته برجسته در این چند هفته مربی‌گری بسیار عالی علی افضل در گیتی‌پسند است.

وی ادامه داد: افضل سن بالایی ندارد، اما تجربه قهرمانی فولاد ماهان و نتایج خوب فیروزصفه را در کارنامه خود دارد. این مربی در تیم گیتی‌پسند بسیار خوب کار کرده و حتی می‌تواند گزینه مربیگری در تیم ملی باشد. او در شرایطی گیتی‌پسند را هدایت می‌کند که در هر بازی با بازیکنان اندک وارد میدان می‌شود، اما با این شرایط توانسته نتایج خوبی بگیرد.

رئیس آکادمی فوتسال گیتی‌پسند درباره دیدار این تیم برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقایانی که معتقد بودند شمس پرسپولیس را خوب نبسته حالا به این واقعیت می‌رسند که این تیم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. مطمئن باشید از این پس از پرسپولیس بیشتر خواهید شنید.

وی در مورد اینکه علت جدایی خود را رضا حیدریان عنوان کرده بود؛ گفت: آنچه که به من اطلاع دادند این بود که وی در جدایی من مقصر بود. به هر حال هم‌اکنون دنبال این مسائل نیستم و قصد ندارم چنین اموری را پیگیری کنم. 

 

دیدگاه‌ها