کد خبر : 61323 | 17 آذر 1390 ساعت 22:25 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پخش زنده ال کلاسیکو در سرتاسر دنیا

شبکه های تلویزیونی برزیل، یونان و کرواسی برنامه هایی را برای پخش زنده دیدار ال کلاسیکو درنظر گرفته اند.

پخش زنده ال کلاسیکو در سرتاسر دنیا
طبق بررسی های به عمل آمده بیش از 300 میلیون نفر بازی شنبه شب ال کلاسیکو را تماشا خواهند کرد و بدین ترتیب می توان دیدار ال کلاسیکوی شنبه شب را پر بیننده ترین ال کلاسیکوی تاریخ در بعد بین المللی دانست.

امسال کانال های تلویزیونی کشورهایی مثل یونان، کرواسی و برزیل هم برنامه هایی را تدارک دیده اند تا پوشش ویژه ای از ال کلاسیکو و رویارویی دو تیم برتر دنیا داشته باشند.

تمام دنیا هوشیار و بیدار در انتظار پخش بزرگترین رویداد فوتبال اسپانیا هستند ولی عجیب ترین ماجرا، درخواست شبکه تلویزیونی آرنا سپورت تی وی است که در صربستان، مونته نگرو، کرواسی و بوسنی برنامه هایش پخش می شود. این شبکه تلویزیونی گروهی را به مادرید اعزام کرده تا بازی شنبه شب ال کلاسیکو را به صورت زنده و از زمین چمن برنابئو برای کشورشان تصویربرداری و ارسال کنند. بدین ترتیب آنها گزارشهایی را مربوط به پیش از بازی و مصاحبه های بعد از بازی را هم به صورت مستقیم پخش می کنند و یک مفسر ویژه هم برای تفسیر بازی به برنابئو ارسال می کنند. ولی ماجرا به اینجا ختم نمی شود؛ آنها برنامه ریزی ویژه ای هم تدارک دیده اند که از ساعت 9 صبح و از 13 ساعت قبل از آغاز دیدار ال کلاسیکو به پخش گزارشهای مستقیم می پردازد.

شبکه تلویزیونی «OTE»یونان هم گروهی از افراد حرفه ای را برای پوشش دادن گزارش مستقیم مراسم قبل از بازی و صحبتهای بعد از بازی  و گزارشی از رختکن دو تیم بعد از پایان یافتن بازی را به مادرید فرستاده است.

حضور بازیکنان برزیلی ای مثل دانی آلوس در ال کلاسیکو،باعث شده تا شبکه ایی.اس.پی.ان برزیل برای اولین بار با دوربینهای مخصوص و ویژه خودش به بازتاب این بازی بپردازد. رسانه های  کاتالان هم برای اولین بار این بازی را به صورت بین المللی پخش می کنند.

این درحالی است که بازی رئال و بارسلونا که در روز 16 آوریل برگزار شده بود، طبق آمارها 100  میلیون  نفر تماشاگر داشته است.

دیدگاه‌ها