کد خبر : 62744 | 02 دی 1390 ساعت 14:46 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

جانسون:دلایل زیادی برای حمایت از‌سوارس دارم

گلن جانسون مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول از تصمیم او و هم تیمی هایش در برتن کردن پیراهنی حمایتی از لوئیس سوارس دفاع کرده است.

جانسون:دلایل زیادی برای حمایت از‌سوارس دارم
 این ستاره اروگوئه ای به اتهام توهین نژاد پرستانه به پاتریس اورا در جریان دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد در ماه اکتبر، با محرومیتی 8 جلسه ای مواجه شده است.
روز چهارشنبه و قبل از آغاز دیدار لیورپول مقابل ویگان، بازیکنان لیورپول همراه با مربی باتجربه شان پیراهنی را برتن کردند که رویش عکس و نام سوارس حک شده بود.
بعد از آن بود که انتقاداتی در انگلیس به گوش رسید و اکنون گلن جانسون اعلام کرد: « من از هرکسی و هر زمانی که بخواهم حمایت می کنم. برای حمایت و پشتیبانی از سوارس دلایل خیلی زیادی دارم.»

پل مک گرث، بازیکن سابق منچستریونایتد هم در صحبتهایی به تاک سپورت، نارضایتی اش را از برتن کردن این پیراهنها اعلام کرده بود.
او در صحبتهایی دراین باره گفت:« اگر من جای گلن جانسن بودم، این پیراهن را روی زمین پرت می کردم. اگر در زمان من بود و من چنین نظراتی را می شنیدم و یا حتی شک می کردم که لوئیس سوارس مقصر بوده، مخصوصا الان که کار به دادگاه کشیده، من هرگز پیراهنی را با نام او برتن نمی کردم و بگویم که او انسان خوبی است .»

دیدگاه‌ها