کد خبر : 62841 | 03 دی 1390 ساعت 12:05 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

طالب لو: در شاهین ماندنی هستم

بازی حتی در زمین بیطرف هم به نفع تیمی مثل استقلال است. آنها همه جا طرفدار دارند. باید همان رفت وبرگشت باشد تا حق کسی ضایع نشود.

طالب لو: در شاهین ماندنی هستم

 کاپیتان شاهین بوشهر گفت: هیچگاه به دلیل مشکلات مالی خودم بحثی مطرح نگرده ام واگر از رفتن از شاهین می گفتم به دلیل این بود که باشگاه نتوانسته بخش بالایی از قرار داد بچه های با سابقه و مربوط به سال قبل را بپردازد.
 وحید طالب لو ادامه داد: من به عنوان کاپیتان حق دارم پیگیر خواسته بچه ها باشم. به همراه شکوری جلسه ای را با آقای افراشته برگزار کردیم و همانگونه که ابتدای فصل قراردادی یکساله بسته بودیم بر همان اساس هم تا پایان فصل در خدمت این تیم ومردم خوب بوشهر خواهیم بود. من وشکوری ومنیعی با هم آمده ایم و تصمیم مان مشترک است!
 او در خصوص بازی با مس هم اظهار داشت: به گذشته توجه نداریم وباید برای این تک بازی حذفی با برنامه باشیم و حتی روی پنالتی ها هم برنامه ریزی کنیم. مس در لیگ هم اگر چه به ما باخت اما بازی پایاپایی برگزار کرد .
 وی از تک بازی بودن فینال حذفی گلایه کرد وگفت : بازی حتی در زمین بیطرف هم به نفع تیمی مثل استقلال است. آنها همه جا طرفدار دارند. باید همان رفت وبرگشت باشد تا حق کسی ضایع نشود.
 طالب لودر انتها از تنهایی افراشته می گوید. شاهین انگار از ابتدای حضورش در لیگ برتر باید یک فرد تنها برای حل مشکلاتش داشته باشد. روزگاری همه می گفتند کنگانی تنهاست وحالا نوبت افراشته رسیده« آقای افراشته همه تلاشش را برای حل مشکلات به کار گرفته اما او تنهاست وباید حمایت شود.»

دیدگاه‌ها