کد خبر : 62888 | 03 دی 1390 ساعت 16:37 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنیلی:یوونتوس کاپلو،اینتر مورینیو راشکست می‌داد

رئیس باشگاه یوونتوس اعلام کرد این تیم در زمان مربی‌گری فابیو کاپلو، می‌توانست اینترمیلان زمان خوزه مورینیو را ? بر صفر شکست دهد.

آنیلی:یوونتوس کاپلو،اینتر مورینیو راشکست می‌داد

 به نقل از توتو اسپورت، آندره آنیلی هم‌چنان به دنبال بازپس‌گیری جام قهرمانی یوونتوس در فصل 2006-2005 است و هر زمانی که در این خصوص اظهار نظر کرده، اینتر را تیمی کوچک شمرده است.
 
 چندی پیش آنیلی اعلام کرد جزئیات تازه‌ای در مورد کالچوپولی به‌دست آورده و قصد دارد در جلسه‌ای که به منظور روشن شدن هر چه بیشتر مسائل مربوط به رسوایی‌های کالچوپولی تشکیل می‌شود، همه آن‌ها را ارائه کند.
 
 رئیس باشگاه یوونتوس در این مورد گفت: تصور می‌کنم روز بسیار مهمی در پیش است زیرا در آن همه کسانی که از به نوعی از کالچوپولی ضربه خورده‌اند دور هم جمع خواهند شد. همه قصد دارند از موضع خود دفاع کرده و حق خود را پس بگیرند. ما مدارکی داریم که پازل اتفاق‌هایی که افتاده را تکمیل خواهد کرد. شواهدی وجود دارد که باید یک بار دیگر به ‌وسیله قاضی مورد بررسی قرار بگیرد تا همه جوانب تاریک این رخداد برای همه روشن شود.
 
 آنیلی ادامه داد: یوونتوس جریمه بسیار سنگینی برای این اتفاق پرداخت. اگر ما سرمایه‌مان را افزایش نداده و با تدبیر عمل نمی‌کردیم، بدون شک اکنون در لیگ‌های پائین‌تر حضور داشتیم. ما در کالچوپولی میلیون‌ها یورو ضرر کردیم. البته باید بگویم طرف حساب ما اینترمیلان و یا ماسیمو موراتی نیست. هر باشگاه دیگری به جز اینتر بود نیز ما همه این کارها را برای بازپس‌گیری حقمان انجام می‌دادیم.
 
 آنیلی معتقد است باشگاهش برای برگرداندن ۲ اسکودتوی خود نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد ولی باید گفت که این قهرمانی‌ها می‌تواند حق سایر تیم‌ها نیز باشد.
 
 وی در این مورد گفت: اطمینان دارم یوونتوسی که فابیو کاپلو ساخته بود به راحتی تیم خوزه مورینیو که در سال 2010 توانست در ۳ جام قهرمان شود را ۳ بر صفر شکست دهد. ما اکنون نیز تیمی بسیار خوب داریم که هم‌چنان در حال پیشرفت است. همه ما در باشگاه به این امر اذعان داریم که آنتونیو کونته انتخاب درستی برای هدایت یوونتوس بوده است. شاید او در مربی‌گری مقداری بی‌تجربه باشد ولی این بی‌تجربگی در مورد من نیز صدق می‌کند.

 

دیدگاه‌ها