کد خبر : 63093 | 05 دی 1390 ساعت 13:28 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر عامل مس کرمان:

پولادی جایی نمی‌رود

مدیر عامل مس کرمان می‌گوید تیمش در نیم فصل نخست نتایج راضی کننده‌ای نگرفته‌ است. با این حال او می‌گوید در ادامه لیگ به بلاژویچ فرصت کافی خواهد داد.

پولادی جایی نمی‌رود

  سيد نصرالله گنجعليخاني درباره نتايج مس در نيم فصل نخست ليگ برتر و عملکرد بلاژويچ اظهار کرد: مطمئنا نتايجي که مس در نيم فصل اول گرفت راضي کننده نبود. البته بلاژويچ در شش، هفت بازي اول نبود و نمي‌توان همه اين نتايج را به او نسبت داد. با اين حال خود بلاژويچ نتايج متوسطي کسب کرده است. اميدواريم در بازي روز جمعه مقابل شاهين نتيجه‌ خوبي کسب کنيم، چرا که حساب زيادي روي جام حذفي باز کرده‌ايم.

وي در پاسخ به اين سوال که اگر روند نتايج متوسط مس در نيم فصل دوم هم ادامه پيدا کند، باشگاه مس چه تصميمي براي بلاژويچ مي‌گيرد، گفت: ما تا به حال صحبتي با بلاژويچ نکرده‌ايم که اگر چند بازي را ببازي بايد بروي. اعتقاد داريم که کادر فني هنوز نتوانسته مس را به شرايط آرماني برساند و اين هم به خاطر مشکلات ابتداي فصل بوده و بايد به بلاژويچ فرصت دهيم. با اين حال اگر در نيم فصل دوم نتايج خوبي کسب نشود، با کادر فني جلسه مي‌گذاريم و تصميم گيري مي‌کنيم.

پس از استعفاي حميد استيلي از پرسپوليس، برخي سايت‌هاي خبري اعلام کردند بلاژويچ از مس استعفا داده و به پرسپوليس هم نزديک شده است. چند روز پس از آن سرمربي کروات مس در گفتگویی خبر استعفايش را رد کرد و گفت در مس مي‌ماند. گنجعليخاني در اين باره گفت: اين سناريويي بود که از طرف کساني که منافع‌شان در باشگاه قطع شده بود طراحي شده بود و هدفشان هم اين بود که مردم عليه بلاژويچ شعار بدهند و خبر استعفاي او را هم در سايت‌ها و وبلاگ‌ها بياورند. متاسفانه برخي روزنامه‌ها هم به اين شايعات دلخوش کردند و به آن دامن زدند. اين افراد قصد داشتند بين بلاژويچ و بازيکنان اختلاف بيندازند. همه اينها در صورتي است که سرمربي ما اصلا استعفا نداده بود و ما هم در حال شناسايي آن اشخاص هستيم و به زودي با آن‌ها برخورد خواهيم کرد.

وي درباره آخرين وضعيت مهرداد پولادي با توجه به پيشنهادهايي که از پرسپوليس و استقلال دارد هم گفت: پولادي در مس مي‌ماند. متاسفانه اين دو باشگاه همين طور براي خودشان مي‌برند و مي‌دوزند، اما ما پولادي را به هيچ قميتي از دست نمي‌دهيم.

  گفتنی است، تيم فوتبال مس کرمان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي بايد روز جمعه در بوشهر به مصاف شاهين برود.

 
 

دیدگاه‌ها