کد خبر : 63098 | 05 دی 1390 ساعت 13:59 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی از هیئت مدیره سپاهان استعفا کرد

رئیس هیئت مدیره سابق باشگاه سپاهان از سمت خود در این هیئت مدیره استعفا کرد.

حسینی از هیئت مدیره سپاهان استعفا کرد

   به گزارش خبرگزاری فارس، غلامحسین حسینی سرانجام از سمت خود در هیئت مدیره سپاهان استعفا کرد.
متن استعفای عضو مستعفی هیئت مدیره سپاهان به شرح زیر است:

"جناب آقای دکتر سمیعی نژاد
مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه

سلام علیکم
همانگونه که مطلعید حدود ۱۵ ماه پیش به جهت هماهنگی بیشتر باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان با سیاست‌های هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه و مشکلات به وجود آمده در این خصوص مقرر گردید که اینجانب به عنوان رئیس هیئت مدیره آن باشگاه، انجام وظیفه نمایم و بنده نیز بنا به تکلیف مسئولیت محوله را پذیرفتم.

با حمایت‌های اعضاء محترم هیئت مدیره فولاد مبارکه و همراهی سایر اعضاء هیئت مدیره باشگاه و کلیه مرتبطین، بخش عمده‌ای از مشکلات فصل گذشته مرتفع گردید و به یاری خداوند و دعای خیر هواداران کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر محقق گردید.

در ابتدای فصل جاری نیز هیئت مدیره باشگاه سعی نمود با اجرای سیاست‌های ابلاغی از طرف هیئت مدیره فولاد مبارکه در جهت رعایت کامل تر قوانین و شفافیت بیشتر مالی اقدامی شایسته‌تر از سال‌های قبل اجرا نموده و فضای زیباتر و ماندگارتری را به هواداران هدیه نماید.

البته همیشه اجرای کامل‌تر قانون، حفظ بیشتر حقوق بیت‌المال و حق‌الناس و شفافیت در مسائل مالی، به صورت طبیعی با مخالفت‌ها و مقاومت‌هایی روبه‌رو می‌باشد و باشگاه نیز نه تنها از این امر مستثنی نبوده بلکه توسط اندکی از عوامل موضوع، حاشیه‌‌سازی‌ها و هیاهوی بسیار زیادی را به خصوص برای اینجانب ایجاد نمود ولی بنده و همکاران عزیزم در هیئت مدیره و باشگاه با استعانت از خداوند متعال جدیت و تلاش خود را در جهت بستن تیمی مقتدر و توانمند بکار گرفتیم گرچه حاشیه‌سازی‌ها، واسطه‌گری‌های خارج عرف و ناهنجار و برخی رفتارهای هیجانی امکان جذب دو الی سه نفر از بازیکنان مورد نظر هیئت مدیره در رشته فوتبال را فراهم نمود ولی به شکر خدا تیم با بازیکنانی غیرتمند‌تر که شایسته جایگزین و در کنار بازیکنان با غیرت و گرانقدر موجود تکمیل گردید و هیئت مدیره باشگاه عیرغم ایجاد حواشی متعدد، از همان ابتدای فصل، هواداران دلسوز را به صبر و شکیبایی تا ایجاد پایداری و هماهنگی بیشتر در تیم و کسب نتایج درخشان دعوت می‌نمودند و اکنون این باشگاه مردمی با بازیکنان غیورش در کلیه رشته‌ها و دعای خیر هواداران فهیمش و در تداوم سیاست‌هایش در مسیری قرار دارد که به فضل و رحمت الهی، همان مسیر تعالی و قهرمانی است و کسب عناوین مختلف رشته‌های ورزشی طی یک سال و نیم گذشته و تداوم آن در ماه‌های آتی گواه این ادعا است.

این تعالی همراه با اخلاق، غیرت، قانونمداری و ماندگاری که در نوع خود بی‌نظیر است بر همه هواداران پرشور و فهیم سپاهان مبارک باد.

آری بازیکنان و هواداران سپاهان توانستند و در آینده بیشتر خواهند توانست ثابت کنند که غیرت، اخلاق، شور و دعا می‌تواند کارگشاتر از خیلی چیزهای دیگر باشد و به نحو هوشمندانه‌ای حقانیت خود را به نحوی قانونمند و شفاف تجدید اثبات نمودند.

و جمله آخر اینکه ضمن تشکر از اعتماد جنابعالی و سایر اعضاء محترم هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه به اینجانب به اطلاع می‌رسانم که به دلیل شرایط خاص بنده و صلاحدید، امکان ‌حضورم در هیئت مدیره باشگاه از این تاریخ (۲۹/۹/۱۳۹۰) میسر نمی‌باشد. لذا استعفای خود را از این مسئولیت اعلام نموده، امیدوارم مدیرعال محترم و سایر برادران عزیزم در هیئت مدیره باشگاه بتوانند تحت سیاست‌های هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه، روزهای شادمانی شهروندان اصفهانی را مستدام‌تر نمایند.

از جنابعالی و کلیه اعضاء محترم هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه به خصوص ریاست محترم هیئت مدیره که با ابلاغ سیاست‌های مطلوب و شایسته (سیاست‌هایی مطابق با اخلاق و روش‌های حرفه‌ای باشگاهداری) ما را نیز در اجرای آن سیاست‌ها حمایت نمودند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از بازیکنان کلیه رشته‌های ورزشی و هوادارن پرشور سپاهان هم که حدود یک سال و نیم توفیق خدمتگزاری به ایشان را داشته‌ام، خداحافظی نموده، خشنودم در محضر الهی و در پیش وجدان خود که علیرغم صعوبت و دشواری مسیر ولی همه تلاشم را بعنوان فرزندی از نصف جهان جهت شادی واقعی و مستدام هواداران و مردم اصفهان بکار گرفتم و هواداران شریف نیز اطمینان داشته باشند که مسیر شروع شده در فصل جاری شاید در ابتدا سخت و نگران‌کننده باشد ولی در صورت تداوم مدیریت بهینه و حمایت‌های بی دریغ ایشان افقی ماندگار و بسیار زیباتر از گذشته را جهت باشگاه عظیم سپاهان به ارمغان خواهد آورد.
انشاءالله.
هوادار همیشگی تیم سپاهان - غلامحسین حسینی

 

دیدگاه‌ها