کد خبر : 63537 | 09 دی 1390 ساعت 22:53 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت گالاس از عملکرد ساختار دفاعی تاتنهام

مدافع فرانسوی از اینکه مقابل نوریچ گلی دریافت نکردند، اظهار خوشحالی کرد.

رضایت گالاس از عملکرد ساختار دفاعی تاتنهام
  ویلیام گالاس، مدافع تاتنهام، از اینکه به تیمش کمک کرد تا در دیدار مقابل نوریچ دروازه اش را بسته نگه دارد و به پیروزی 2-0 برسد، ابراز رضایت کرد.
در این دیدار تیم میزبان تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد اما نمایش خوب یونس کابول و ویلیام گالاس مانع از باز شدن دروازه تاتنهام شد.
نمایش های خوب تاتنهام و صعود این تیم به رتبه سوم جدول با گل های آدبایور و گرت بیل تحسین های زیادی را به همراه داشته اما خط دفاعی این تیم هم عملکرد بسیار خوبی داشته و در 15 دیدار گذشته تنها 11 گل دریافت کرده است، رکوردی که مدافع فرانسوی به خاطر آن احساس غرور می کند.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه تاتنهام گفت:" ما در خط دفاعی خیلی خوب بازی کردیم. روی کاری که باید انجام می دادیم تمرکز کردیم و مانع از گلزنی مهاجمان حریف شدیم.
اینکه دروازه تان را بسته نگه دارید باعث رضایت هر مدافعی می شود. این برای ما بسیار خوب است. با توجه به تجربه ای که دارم، همیشه نگران چنین بازی هایی هستم. حتی اگر گل اول را به ثمر برسانید، نمی دانید چه اتفاقی ممکن است رخ دهد. بنابراین مهم است که گل دوم را هم به ثمر برسانید و قدرتمند بمانید. این کاری بود که ما انجام دادیم. همه خوشحال بودند."

تاتنهام این هفته در خانه میزبان سوانسی خواهد بود.

دیدگاه‌ها