کد خبر : 63702 | 11 دی 1390 ساعت 10:48 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

شمس: با لهستان مذاکره کرده‌ام

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران که مذاکراتی را برای سرمربیگری تیم ملی لهستان با فدراسیون این کشور انجام داده، از احتمال برگشتنش به تیم ملی ایران پس از انجام تغییرات در فدراسیون فوتبال خبر داد.

شمس: با لهستان مذاکره کرده‌ام

  حسين شمس ابتدا درباره مذاکراتي که با فدراسيون لهستان داشته است، توضيح داد: فعلا مذاکرات مقدماتي براي سرمربيگري لهستان انجام شده است. من نيز خواسته‌هايي را مطرح کردم که اگر با آن‌ها موافقت شود، به عنوان سرمربي اين تيم کارم را از نوروز آغاز مي‌کنم. دو سالي بود که با اين کشور مذاکره داشتم، اما اين بار اين مذاکرات جدي‌تر شده است.

وي ادامه داد: قرار شده مذاکرات نهايي 21 اسفند و زماني که لهستان براي تورنمنت چهارجانبه به کيش مي‌آيد انجام شود.

بهترين سرمربي فوتسال جهان در سال 2010 همچنين درباره همکاري‌اش با تيم ملي سوئد به عنوان مشاور فني عنوان کرد: من با فدراسيون سوئد نيز به توافق رسيده بودم، اما برگه قراردادي که مي‌خواستند براي امضا برايم بفرستند را هنوز ارسال نکرده‌اند و بعيد مي‌دانم در آينده با سوئد همکاري داشته باشم.

شمس در پايان درباره صحبت‌هايي که در گذشته مبني بر بازگشتش به تيم ملي در صورت تغيير فدراسيون فوتبال انجام داده بود، گفت: مشخص است که من ديگر با فدراسيون فعلي همکاري نمي‌کنم، اما اگر تا انتهاي اسفند پيشنهادي از فدراسيون جديد شود، بررسي خواهم کرد و اگر به توافق برسيم با کمال افتخار دوباره به تيم ملي ايران بر مي‌گردم.

 
 

دیدگاه‌ها