کد خبر : 63788 | 11 دی 1390 ساعت 22:45 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ریس: تصمیمم را برای‌جدایی از اتلتیکو‌ گرفته‌ام

سیمئونه که به تازگی هدایت اتلتیکو را برعهده گرفت، تمایل زیادی برای حفظ ریس دارد و تلاش زیادی کرد تا او را متقاعد به ماندن کند اما ریس اعلام کرد که تصمیمش را گرفته است.

ریس: تصمیمم را برای‌جدایی از اتلتیکو‌ گرفته‌ام
 خوسه آنتونیو ریس، مهاجم اتلتیکو مادرید، اعلام کرد از دیه گو سیمئونه، سرمربی تیمش خواسته که به او اجازه بدهد که راهی سویا شود.
او در گفتگو با نشریه آ. اس گفت:" من با دیه گو سیمئونه صحبت کردم و از او خواستم که انتقال من به سویا را تسهیل کند. او با من صحبت کرد اما من تصمیم را برای جدایی گرفتم. باید با باشگاه اتلتیکو صادق باشم زیرا قلب من اکنون جای دیگری است.

"رفتن به سویا این فرصت را در اختیار من قرار می دهد که به خانه برگردم."

ریس متولد اتره را در نزدیکی سویاست و بین سال های 2000 تا 2004 برای این تیم آندلسی بازی کرد." این فرصتی است که ممکن است بار دیگر تکرار نشود و من می خواهم از آن استفاده کنم. این بهترین تصمیم برای من است و بهترین زمان تا این انتقال انجام شود.
من وقتی خیلی جوان بودم سویا را ترک کردم و فکر می کنم این بهترین زمان برای بازگشت به خانه است زیرا برای خانواده ام هم این تصمیم بهتر است.پدرم چند هفته قبل یک عمل جراحی داشت و بهترین تصمیم برای همه این است که من به التره ره برگردم. رفتن به سویا این فرصت را در اختیار من قرار می دهد که به خانه برگردم و من نمی توانم آن را رد کنم."

دیدگاه‌ها