کد خبر : 63795 | 11 دی 1390 ساعت 23:40 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمیدی: امیدوارم شاهین آسیایی شود

ستاره رباط پاره کردن شاهین از فینالیست شدن همبازیانش در جام حذفی به شدت خوشحال است.

حمیدی: امیدوارم شاهین آسیایی شود
 شاهین بوشهر چندیدن دوره است که در طول فصل، یکی دو مهره کلیدی اش را بابت مصدومیت از دست می دهد. محسن حمیدی که تا همین چند وقت پیش جناح راست شاهین را به همراه نظرزاده به جناحی محکم و خطرناک برای حریفان تبدیل کرده بودند پایش را به تیغ جراهان سپرده.
حمیدی درباره آخرین وضعیتش به پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر گفت:«از هفته گذشته که جراحی کردم خیلی بهترم و حالا مشغول فیزیوتراپی هستم. مدتی باید بگذرد تا پزشک معالجم نظرش راجع به مدت زمان درمان بدهد،تا حالا که همه چیز خوب پیش رفته همچنین باشگاه شاهین پیگیر روند درمانی من است و در تماس هستیم.»

غایب بزرگ شاهین در جام حذفی در ادامه صحبت هایش، فینالیست شدن این تیم را به بوشهری ها تبریک می کند و می گوید:«امیدوارم بچه ها با نهایت تلاششان یک قدم دیگر بردارند و شاهین آسیایی شود.»
نگرانی هایی درنبود حمیدی و نظرزاده در جناح راست شاهین برای بازی فینال بین فوتبالدوستان بوشهری بوجود آمده که شماره 2 مصدوم شاهین اینگونه به آن اشاره کرد:«قطعا وقتی یک جناح ناگهان خالی شود، تا بازیکن جدید بخواهد به آن مسلط شود کار کمی سخت است.امیدوارم بازیکنان جایگزین وظیفه شان را به خوبی درک کنند و آقای کریمی هم که خوب می تواند مهره ها را به بازی بگیرید.انشاال.. که جای نگرانی نیست.»

دیدگاه‌ها