کد خبر : 64416 | 17 دی 1390 ساعت 15:40 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

دوران خوب منصوری و بد ما به پایان می‌رسد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: دوران خوب منصوری و بد ما به پایان خواهد رسید.

دوران خوب منصوری و بد ما به پایان می‌رسد

 علیرضا افضل در خصوص تساوی یک بر یک گیتی‌پسند برابر راه ساری در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال گفت: جو بسیار بدی در سالن ساری به وجود آمده بود. تماشاگران ساری دائما به من و بازیکنان توهین می‌کردند. نمی‌دانم هواداران از کجا خط می‌گرفتند که در این دیدار به این اندازه به من توهین کردند.
 
 وی ادامه داد: نمی‌خواهم توجیه کنم. ما در نیمه اول خوب ظاهر نشدیم، اما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم که در ضربات آخر بی دقت بودیم. چه دلیلی دارد تماشاگران 10 دقیقه پایانی بازی پشت دروازه تیم ما بروند و به دروازه‌بان ما توهین و کارهای زشت انجام دهند.
 
 افضل با اشاره به پیروزی منصوری برابر شهرداری ساوه خاطرنشان کرد: ساوه گل‌های بچه‌گانه خورد. هیچ کجای دنیا ندیده‌ام وقتی گلری در دروازه نباشد توپ زده شود. قسمت این بود که منصوری صدرنشین شود. باید تلاش خود را بیشتر کنیم و فاصله ایجاد شده را جبران کنیم. بالاخره دوران خوب منصوری و بد گیتی‌پسند تمام خواهد شد. 2 امتیاز فاصله‌ای نیست.

 وی درباره درگیری دروزاه‌بانان تیمش در تمرین تصریح کرد: نظری و حسینی در تمرین با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. پس از آن به علت اینکه حسینی کوچک‌تر بود گفتم لباس بپوشد و برود تا هر دو به آرامش برسند. پس از این اتفاق کمیته انضباطی باشگاه هر دوی این افراد را فراخواند که نظری در این جلسه حاضر نشد و به همین دلیل در اختیار باشگاه قرار گرفت.  
 

دیدگاه‌ها