کد خبر : 1595960 | 12 اسفند 1397 ساعت 16:48 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

الزورا با 4 گل به فولادشهر رسید

ذوب آهن اصفهان در اولین گام خود برای حضور در جام باشگاه های آسیا روز سه شنبه به مصاف الزورا عراق خواهد رفت .

الزورا با 4 گل به فولادشهر رسید

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن که حال و روز خوشی ندارد مجبور است برای رضایت حال هوادارانش تمام تخم مرغ هایش را در سبد جام باشگاه های آسیا بچیند و خوشبختانه این تیم در گروه نسبتا راحتی قرار دارد .


شاگردان علیرضا منصوریان در گروه A به جز الزورا باید با تیم های النصر عربستان و الوصل امارات روبرو شود که با توجه به پتانسیل تیمی که در ذوب آهن سراغ داریم صعود از این گروه نمی تواند دور از دسترس باشد.


با توجه به اینکه ذوب آهن را تا حد زیادی می شناسیم قصد داریم کمی با حریف عراقی ذوبی ها در دیدار فردا بیشتر آشنا شویم.


الزورا هم اکنون در لیگ 20 تیمی عراق طی 18 بازی صاحب 36 امتیاز است و در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد، این در حالی است که این تیم با الشرطه صدرنشین فعلی لیگ عراق 8 امتیاز اختلاف دارد.


الزوراء عراق تا به اینجا با 26 گل زده و 18 گل خورده دارد، این تیم در اخرین بازی خود در یک جدال پر برخورد با 4 گل مغلوب  اربیل تیم هشتم جدول شد. این در شرایطی بود که آنها پیش از این بازی در 13 بازی گذشته هرگز نباخته بودند.


حکیم شاکر سرمربی 56 ساله تیم ملی عراق در تیمش فقط از یک بازیکن آفریقایی اهل برونئی به نام عبدالرزاق فستون مهاجم 27 ساله خودش بهره می برد و سایر بازیکنان این تیم همگی بومی و اهل عراق هستند. همچنین این تیم از سه بازیکن ملی پوش در ترکیب خودش بهره می برد.


از بازیکنان ملی پوش این تیم می توان به جلال حسن سنگربان اصلی تیم ملی عراق، هادی شافی هافبک دفاعی بسیار با کیفیت تیم ملی که در مقابل تیم ملی ایران هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت اشاره کرد.


و همچنین علا عباس مهاجم الزوراء که درعین حال خطرناک ترین بازیکن این تیم هم به شمار می رود. وی در طول 13 بازی برای الزورا تا به این جا 7 گل را به ثمر رسانده است.


به هر حال امیدواریم این دیدار که فردا ساعت 19:00 در فولاد شهر، ورزشگاه اختصاصی ذوبی ها برگزار می شود با برتری نماینده ایران به پایان بپذیرد چرا که این تیم هم اکنون به شدت به این سه امتیاز احتیاج دارد.

 

1387201

دیدگاه‌ها