کد خبر : 65269 | 26 دی 1390 ساعت 13:53 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان مس پاداش ویژه دریافت کردند

مدیرعامل باشگاه مس گفت:بازیکنان این تیم به دلیل کسب پیروزی مقابل استقلال تهران در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی پاداش ویژه دریافت کردند.

بازیکنان مس پاداش ویژه دریافت کردند

 سید ''نصرالله گنجعلی خانی'' به مبلغ این پاداش اشاره نکرد و افزود: تا پایان فصل جاری رقابت های لیگ برتر به ازای کسب هر پیروزی به بازیکنان پاداش داده خواهد شد.

 وی اظهار داشت: با توجه به تصمیم ''اردشیر سعد محمدی'' مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و اعضای هیات مدیره پاداش در نظر گرفته شده برای پیروزی مقابل استقلال تهران به صورت ویژه بود.

 گنجعلی خانی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با لطف خداوند، دعای خیر مردم، تلاش کادر فنی و همدلی و انگیزه بالای بازیکنان نتیجه خوب و دلخواه مقابل تیم استقلال به دست آمد.

 مدیرعامل باشگاه مس کرمان، بیان کرد: با توجه به ترمیم تیم در خطوط دفاع و حمله و جذب چند بازیکن جدید، در شرایط فعلی، دست کادر فنی برای استفاده از این بازیکنان باز است.

 وی ادامه داد: امیدواریم همین روحیه وحدت و همدلی در تیم ادامه داشته باشد و در دیدارهای آینده نتایج خوبی رقم بخورد.

 مدیرعامل باشگاه مس کرمان، همچنین گفت: با صحبت هایی که با ''مهرداد پولادی'' بازیکن مس کرمان انجام شده، قرار است این بازیکن بزودی به تمرینات تیم بازگردد.

 تیم مس کرمان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال عصر دیروز (یکشنبه) با نتیجه یک بر صفر به یک پیروزی شیرین مقابل استقلال تهران دست یافت و با 22امتیاز تا جایگاه چهاردهم جدول رده بندی این رقابت ها بالا آمد. 

دیدگاه‌ها