کد خبر : 66052 | 05 بهمن 1390 ساعت 13:10 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

منصوری:هنوزگزینه سقوط به دسته اول نیستیم

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه گفت: اگر می‌دانستیم این اتفاقات در لیگ برتر برای ما رخ می‌دهد امتیاز باشگاه مس سرچشمه را همان ابتدای فصل واگذار می‌کردیم.

منصوری:هنوزگزینه سقوط به دسته اول نیستیم

  حسین منصوری در گفتگویی با اشاره به مشکلاتی که تیم مس سرچشمه با آن دست به گریبان است، اظهار داشت: هر باشگاهی که به لیگ برتر صعود می‌کند باید ابزار کار و زیرساخت‌های حرفه‌ای داشته باشد تا بلایی که سر تیم ما آمد سر باشگاه‌های مدعی صعود به لیگ برتر نیاید.

*در هیچ مسابقه‌ای میزبان نیستیم
وی در ادامه یادآور شد: ما در ابتدای فصل درگیر تفکیک از باشگاه مس کرمان بودیم که این مسئله وقت ما را گرفت. به همین خاطر مجبوریم در ورزشگاه شهید باهنر کرمان بازی کنیم و در واقع در هیچ مسابقه‌ای میزبان نیستیم. مردم کرمان هم ترجیح می‌دهند اگر برای تماشای مسابقه تیمی به استادیوم می‌روند آن تیم مس کرمان باشد نه مس سرچشمه. به همین خاطر است که می‌گویم باشگاه‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند باید الزامات حرفه‌ای را رعایت کنند.

*اگر می‌دانستیم شرایط اینطور است امتیاز مس را واگذار می‌کردیم
مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه تاکید کرد: فکر می‌کنم ما فقط 60 درصد این الزامات حرفه‌ای را داشتیم. اگر می‌دانستیم با این مشکلات درگیر می‌شویم امتیاز باشگاه را واگذار و پس از رسیدن به استانداردهای لازم تیم را روانه لیگ برتر می‌کردیم.

*در لیگ برتر بمانیم یکی از قطب‌های فوتبال ایران می‌شویم
منصوری در خصوص شرایط تیم مس سرچشمه یادآور شد: ما از اتفاقاتی که برای تیم مس سرچشمه رخ داد تجربه بزرگی کسب کردیم. به همین خاطر مبلغ سه میلیارد اعتبار برای ورزشگاهی در شهر سرچشمه در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم با رفع مشکلات، میزبانی را به شهر خودمان برگردانیم. با این تجربه اگر تیم در لیگ برتر بماند به شما قول می‌دهم سال آینده یکی از قطب‌های فوتبال کشور خواهد شد.

*هنوز گزینه سقوط به دسته اول نیستیم
مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه در خصوص شرایط بحرانی این تیم در جدول رده بندی گفت: من هنوز به این نتیجه نرسیده‌ام که گزینه سقوط به دسته اول باشیم. ما نگران تیم هستیم اما هنوز ناامید نیستیم. بازیکنان ما مثل شیر در مسابقات خود به خصوص برابر استقلال و پرسپولیس جنگیده‌اند و اگر همینطور ادامه دهند قطعا سقوط نمی‌کنیم.

منصوری تصریح کرد: ما تا الان 50 درصد قرارداد کادر فنی و بازیکنان را طبق قانون داده‌ایم و به تعهدمان عمل کرده‌ایم. حالا نوبت بازیکنان است که برای باقی ماندن تیم در لیگ تمام تلاش‌شان را به کار ببرند، چرا که سقوط به دسته اول به ضرر خود آنها تمام خواهد شد.

*به کادر فنی و بازیکنان اولتیماتوم داده‌ایم
وی در پاسخ به این سئوال که "آیا نگران جایگاه مس نیستید و به کادر فنی اولتیماتوم نداده‌اید؟"، یادآور شد: نه تنها کادر فنی که با بازیکنان هم اتمام حجت کرده‌ایم و از دیدار مقابل راه آهن به آنها اولتیماتوم داده‌ایم. این اولتیماتوم از بازی امروز تا هر وقت که احساس کنیم در خطر سقوط هستیم پابرجاست!

منصوری افزود: در حال حاضر کل بحث تیم ماندن یا نماندن است نه اولتیماتوم. همانطور که گفتم اگر تیم به دسته اول سقوط کند بازیکنان و مربیان جزو اولین نفراتی هستند که از این اتفاق متضرر می‌شوند.

*ساکت الهامی به کادر فنی اضافه شد
وی با اعلام اینکه ساکت الهامی قرادادش را با مس سرچشمه امضا کرده است، گفت: الهامی از امروز کارش را با تیم آغاز می‌کند و نقطه نظراتش را در اختیار شرفی قرار می‌دهد تا کارت مربیگری‌اش صادر شود. او با صمد مرفاوی در کرمان سابقه همکاری دارد و گزینه خوبی برای اضافه شدن به کادر فنی مس سرچشمه بود.

منصوری انصراف الهامی از حضور در تیم مس سرچشمه به خاطر ابراهیم قاسمپور را تکذیب کرد و یادآور شد: اگر اینطور باشد که هیچ مربی نباید به احترام قاسمپور به کرمان بیاید. چنین چیزی صحت ندارد و او از امروز در کنار شرفی خواهد بود.
 

دیدگاه‌ها