کد خبر : 66327 | 08 بهمن 1390 ساعت 11:31 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

منصوری: دیدار مس - راه‌آهن تکرار نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه کرمان با بیان اینکه تیمش برنده دیدار با راه‌آهن بوده و هست، گفت: به هیچ عنوان دیدار مس سرچشمه - راه‌آهن شهرری تکرار نخواهد شد.

منصوری: دیدار مس - راه‌آهن تکرار نمی‌شود

  حسین منصوری در مورد اعتراض باشگاه راه‌‎آهن شهرری به دو اخطاره شدن یکی از بازیکنان تیم مس سرچشمه در جریان بازی با این تیم و اعتراض به این موضوع، ضمن بیان مطلب فوق گفت: طبق قانون اتفاق خاصی نیفتاده و ما برنده این مسابقه بوده و هستیم.

وی در مورد اینکه باشگاه راه‌آهن خواستار برگزاری مجدد مسابقه شده است، افزود: به هیچ عنوان این اتفاق نمی‌افتد. این‌ها مغلطه‌هایی است که بعد از باخت مطرح می‌شود و اصلا قابل قبول نیست. تا الان که مشکلی نیست ولی اگر بحث تکرار بازی مطرح شود، ما هم از حق و حقوق باشگاه و تیم دفاع خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه کرمان در مورد دیدار تیم فوتبال این باشگاه با شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: بازی بسیاری سختی برای هر دو تیم است زیرا هم مس و هم شاهین به سه امتیاز این بازی نیاز دارند. پیروزی در این مسابقه برای ما از نان شب هم واجب‌تر است.

منصوری با عالی خواندن شرایط تیم مس سرچشمه تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، اگر تا پایان فصل در بازی‌های خانگی پیروزی شده و در خارج از خانه امتیاز کسب کنیم، سهمیه تیم در لیگ برتر حفظ خواهد شد. ضمن اینکه مسابقات را به مراحل مختلف تقسیم و پاداش خاصی برای موفقیت در هر مرحله در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه بقای تیم در لیگ برتر آینده بازیکنان را تضمین می‌کند، ادامه داد: تعطیلات لیگ برای تیم مس بسیار مفید خواهد بود و اگر تا آن زمان تیم به نتایج مدنظر دست یابد، اردویی را در آن مقطع در امارات برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه کرمان در پایان در مورد وضعیت کادرفنی این تیم هم گفت: آقای اصغر شرفی با قدرت کارش را ادامه می‌دهد و ساکت الهامی هم به کادرفنی اضافه شده است، البته قرار بود یک مربی بدنساز هم به تیم اضافه شود که اگر نیاز باشد، این اتفاق عملی خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و مس سرچشمه کرمان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 16 فردا یکشنبه در ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر برگزار می‌شود.
 

دیدگاه‌ها