کد خبر : 67967 | 24 بهمن 1390 ساعت 17:47 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات ملوان از روز پنجشنبه آغاز می‌ شود

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: مراحل آماده سازی تیم فوتبال ملوان برای حضور در ادامه نیم فصل دوم مسابقه های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران، از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود.

تمرینات ملوان از روز پنجشنبه آغاز می‌ شود

سیدمحمد حبیبی اظهار داشت: با توجه به بازی های فشرده نیم فصل دوم لیگ برتر، بعد از انجام دیدار با تیم نفت تهران، به بازیکنان استراحت یک هفته ای دادیم.

وی با اشاره به تعویق دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر خاطرنشان کرد: دیدار تیم های ملوان و استقلال به دلیل حضور تیم استقلال در مرحله ''پلی آف'' لیگ قهرمانان آسیا، روز 9 فروردین ماه سال آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

حبیبی در باره بازی ملوان در برابر نفت تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: تیم ما به هیچ عنوان مستحق شکست در این دیدار نبود و متاسفانه در روزی که توپ های ما تبدیل به گل نشد، با بداقبالی مقابل حریف خود تن به شکست دادیم.

مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان گفت: تعطیلات لیگ برتر فوتبال برای تیم ملوان فرصتی مناسب است تا با انجام تمرینات بیشتر و البته بدنسازی به انسجام تیمی بالاتری رسیده و به روند رو به رشد خود در نیم فصل دوم ادامه دهد.

دیدگاه‌ها