کد خبر : 68094 | 25 بهمن 1390 ساعت 19:09 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل مس کرمان:تیم نیاز به شوک داشت

سید نصرالله گنجعلی‌خانی می گوید مس کرمان نیاز به یک شوک داشته و به همین دلیل ابراهیم قاسمپور جایگزین بلاژویچ در ادامه‌ی لیگ شده است، اما نمی‌داند چرا این خبر به سرمربی قبلی کروات این تیم داده نشده است.

مدیرعامل مس کرمان:تیم نیاز به شوک داشت

 مدير عامل باشگاه مس کرمان درباره آمدن ابراهيم قاسمپور به جاي بلاژويچ اظهار کرد: دو شب گذشته جلسه‌اي با هيات مديره و ديگر مسوولان تيم برگزار کرديم و از ميان گزينه‌هاي موجود ترجيح داديم از ابراهيم قاسمپور به عنوان جانشين بلاژويچ استفاده کنيم.

 وي ادامه داد: بلاژويچ مربي بزرگي است و تلاش خود را در مس انجام داد، اما تيم نياز به يک شوک داشت و ما باید مس را از اين وضعيت خارج مي‌کرديم.

 گنجعلي‌خاني در پاسخ به اين سوال که چرا هنوز به بلاژويچ در اين باره چيزي نگفته‌ايد؟ گفت: قرار بود که مسوولان تيم به بلاژويچ بگويند نمي دانم چرا مترجمش هنوز اين خبر را به او نداده‌است. قرار است بلاژويچ مدير فني باشد و اميدوارم که اين پست را قبول کند. ضمن اينکه دستيارانش هنوز در تيم مشغول خواهند بود و در کنار قاسمپور هدايت تيم را در دست خواهند داشت.

 مديرعامل باشگاه مس کرمان افزود: شب گذشته سعدمحمدي در جمع بازيکنان و کادر فني حاضر شد و با آنها درباره‌ي همه چيز صحبت کرد. البته ما ديشب خبر آمدن قاسمپور را به بلاژويچ نداديم و قرار شد امروز به اوبگوييم. اميدوارم با آمدن قاسمپور تيم شرايط جديدي پيدا کند و خود را به طور کامل از قعر جدول جدا کند.

 
 

دیدگاه‌ها