کد خبر : 68283 | 28 بهمن 1390 ساعت 08:00 | 500 بازدید | 0 دیدگاه

شاهین بوشهر در آستانه انحلال

انحلال باشگاه شاهین در حالی صورت می گیرد که برخی با دخالت های بیجا و در مواقع خاص در رسانه ها حضور یافته و در زمان مشکلات هیچ کمکی به این تیم نمی کنند.

شاهین بوشهر در آستانه انحلال

 سایت گل-سایت خبری دلوار از رسانه های محلی بوشهر ونزدیک به علی افراشته رییس هیئت مدیره شاهین و معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی در خبری که آن را اختصاصی خوانده ،نوشت: سرانجام و پس از فشارهاي متعدد و عدم حمايت مسئولين استاني از شاهين بوشهر، تنها نماينده استان در ليگ برتر در آستانه انحلال قرار گرفت.گفته مي شود افراشته که تاکنون حدود پنج ميليارد تومان به اين تيم تزريق کرده است، نتوانسته در مقابل فشارها و بدهي های اين تيم مقاومت کرده و به همين دليل در صورت عدم رفع مشکلات شاهين، وي به عنوان رييس هيأت مديره انحلال اين تيم را اعلام خواهد کرد.

 این سایت اشاره ای به دو دستگی های درونی باشگاه هم دارد و می نویسد:انحلال باشگاه شاهين در حالي صورت مي گيرد که برخي با دخالت هاي بيجا و در مواقع خاص در رسانه ها حضور يافته و در زمان مشکلات هيچ کمکي به اين تيم نمي کنند.همچنين گفته مي شود افراشته از مسئولين استان که وي را به شدت تنها گذاشته اند ناراحت بوده و ديگر حاضر نيست بيش از اين از اعتبار خود هزينه کند.
 
 يک منبع آگاه گفت: فشارهاي وارده بر افراشته موجب بيماري و خانه نشيني وي شده و همين موضوع رييس هيأت مديره شاهين را سخت به فکر واداشته است.بايد گفت درصورت عدم همکاري مسئولين استاني به خصوص استاندار با مسئولين شاهين، انحلال اين تيم ظرف چند روز آينده توسط افراشته اعلام خواهد شد.
 
 گفته می شود با توجه به اینکه هر تصمیمی در این مورد باید توسط صاحبان سهام باشگاه( هیئت موسس) اتخاذ گردد، افراشته با کناره گیری از سمت خود، تعیین تکلیف در مورد باشگاه را به هیئت موسس واگذار خواهد کرد.
 
 گویا 5میلیارد مصوب سال گذشته هیئت دولت که جهت کمک به ورزش استان در نظر گرفته شده بود در شرف تحقق است اما گفته اند چون شاهین اسپانسر دارد(پست بانک)از آن محل به باشگاه هیچ مبلغی تعلق نمی گیرد وهمین سبب کناره گیری افراشته شده است.
 

دیدگاه‌ها