کد خبر : 68554 | 30 بهمن 1390 ساعت 17:16 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

گنجعلی‌خانی:پست بلاژویچ سمبولیک نیست

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تاکید بر اینکه پست بلاژویچ در این باشگاه سمبولیک نیست،گفت: قصد داریم از تجربیات این مربی در 31 تیم باشگاه استفاده کنیم تا به موفقیت بیشتر این تیم‌ها در مسابقات مختلف کمک شود.

گنجعلی‌خانی:پست بلاژویچ سمبولیک نیست

   نصرالله گنجعلی‌خانی در مورد دلایل تغییرات در کادر فنی تیم مس و قبول پست مدیرفنی توسط بلاژویچ ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیش از انتخاب قاسمپور نشستی با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره، معاونان باشگاه، تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان برگزار شد و در این نشست در خصوص نتایج تیم و محاسن و معایب تیم با همدیگر صحبت کردیم.

وی با بیان اینکه در زمان صحبت بازیکنان، بلاژویچ از اعضای کادر فنی خواست به همراه خودش از جلسه خارج شوند تا نفرات تیم به راحتی صحبت‌های‌شان را مطرح کنند، افزود: بعد از پایان این نشست، جلسه هیئت مدیره برگزار شد و در آن به جمع‌‎بندی صحبت‌های بازیکنان و ارزیابی عملکرد تیم پرداختیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان اضافه کرد: در این ارزیابی مشخص شد بلاژویچ در 20 دیداری که هدایت تیم را برعهده داشته بود، تنها 26 امتیاز کسب کرده است و با تصمیم اعضای هیئت مدیره مقرر شد از وی به عنوان مدیرفنی باشگاه استفاده کنیم.

 

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد پست مدیرفنی سمبولیک است، اظهار داشت: نه اصلا اینگونه نیست زیرا قصد داریم از دانش و تجربه ایشان در همه تیم‌های وابسته به باشگاه از جمله مس رفسنجان، مس نوین، مس شهر بابک و خصوصا مس کرمان استفاده کنیم به همین دلیل سمت مدیرفنی باشگاه را برای وی در نظر گرفتیم.

گنجعلی‌خانی با بیان اینکه پیش از بازی با تراکتورسازی با بلاژویچ در مورد سمتش صحبت کرده‌، افزود: به ایشان گفتیم دوست داریم به همکاری با شما ادامه دهیم و این جابه‌جایی باعث قطع همکاری نمی‌شود. بلاژویچ هم اعلام کرد به خاطر علاقه به مردم کرمان و ایران در کنارمان می‌‍ماند.

 وی در پاسخ به این سوال که باشگاه مس برای پرداخت نکردن خسارت بلاژویچ را اخراج نکرد و به وی پیشنهاد مدیرفنی باشگاه را داده است، ادامه داد: اخراج در شان ایشان نیست. بلاژویچ میهمان ماست و از نظر تجربه، دانش و مسائل فنی در سطح بالایی قرار دارد و به جای اینکه وی را اخراج کرده و حق و حقوق کامش را بپردازیم، از تجربه‌اش استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه بلاژویچ به مرخصی رفته و طی روزهای آینده به کرمان باز می‌گردد، در پایان در مورد اینکه آیا بین بلاژویچ و قاسمپور تداخل کاری پیش نمی‌آید؟، گفت: شرح وظایف تمام افراد در باشگاه مشخص است و قصد داریم از تجربه ایشان برای استعدادیابی و کمک به پیشرفت تیم‌های دیگر باشگاه به بهترین شکل استفاده کنیم. ضمن اینکه در باشگاه مس 31 تیم فوتبالی از تیم 6 ساله‌ها تا تیم بزرگسالان وجود دارد.
 

 

دیدگاه‌ها