کد خبر : 68807 | 03 اسفند 1390 ساعت 13:43 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

افضل: منصوری فوتبالی نتیجه نمی‌گیرد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: تماشاگران قرچکی سالن بازی را با مجالس عروسی اشتباه می‌گیرند.

افضل: منصوری فوتبالی نتیجه نمی‌گیرد

علیرضا افضل در‌خصوص بازی فردای گیتی‌پسند برابر منصوری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال گفت: تمرینات خوبی در این هفته برگزار کردیم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در این دیدار راه قهرمانی را هموارتر کنیم. در این دیدار به تفاضل گل کاری نداریم و به فکر 3 امتیاز هستیم، زیرا منصوری در 2 بازی بعدی بازی‌های سخت‌تری نسبت به ما دارد.

وی با اشاره به حواشی دیدار رفت در قرچک خاطرنشان کرد: تیم منصوری همیشه از حواشی استفاده کرده، به خصوص در بازی‌هایی که با تیم‌های بالا داشته است. افرادی در سالن قرچک حاضر می‌شوند که سالن بازی را با مجالس عروسی اشتباه می‌گیرند و با بلندگوهایی به تشویق می‌پردازند و شرایط بدی برای میهمان فراهم می‌کنند. منصوری از این اتفاقات به خوبی استفاده می‌کند و توانسته در صدر بماند. امیدوارم تماشاگران ما فردا به خوبی تیم را حمایت کنند و به مسائل حاشیه‌ای نپردازند تا به سود منصوری تمام نشود.

سرمربی گیتی‌پسند درباره صحبت‌های لک مبنی براینکه اگر نکات فنی دخالت نداشته باشد منصوری بازنده نخواهد بود، گفت: به نظر او احترام می‌گذارم، هر چند که اگر در دور رفت آن حواشی به وجود نمی‌آمد گیتی‌پسند شکست نمی‌خورد. واقعاً بازیکنان ما از نظر فنی بالاتر از منصوری هستند. شرایط حاشیه امسال به منصوری کمک کرد تا این تیم در صدر قرار بگیرد. نکات غیرفوتبالی را فقط خودشان و سرپرست تیمشان بلد هستند. توقع نداشتم سرمربی منصوری چنین حرف‌های بچه‌گانه و زشتی بزند.

افضل افزود: شرایط همیشه به سود منصوری بوده است. قبل از بازی با فولادماهان اصغری‌مقدم را محروم می‌کنند، پیش از بازی با حفاری این تیم را از تماشاگر محروم می‌کنند، در بازی برابر ارژن حکم محرومیت تماشاگران منصوری را تعلیق می‌کنند. در بازی برابر ما نیز زحمتکش را محروم می‌کنند. چرا همیشه احکام به سود منصوری است؟ منصوری همیشه فوتبالی نتیجه نگرفته است.

دیدگاه‌ها