کد خبر : 68820 | 03 اسفند 1390 ساعت 14:44 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

به گزارش مورگن پست

آدلر به هامبورگ خواهد پیوست

بنابه نوشته یک روزنامه معتبر آلمانی انتقال دروازه‌بان صاحب نام بایرلورکوزن به تیم هامبورگ در روزهای آینده تحقق خواهد یافت.

آدلر به هامبورگ خواهد پیوست

روزنامه مورگن‌پست در گزارشی در تازه‌ترین شماره (امروز) عنوان کرده است، از مدت‌ها قبل بحث انتقال «رنه آدلر» به تیم شمال آلمان مطرح بوده و با توجه به اخبار شنیده شده از اردوی «بندرنشینان» به نظر می‌رسد مقامات مسئول پس از بررسی زیاد در مورد جذب وی به توافق رسیده‌اند. از این رو «گام نهایی »‌ برای استخدام سنگربان ۲۵ ساله در یک هفته آینده برداشته خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید برخلاف شایعات مطرح شده توسط برخی رسانه‌ها، وی با پیشنهادی از «لیگ برتر انگلیس» ‌رو به رو نیست و با حضور در هامبورگ، خواهان دست یابی به اوج توانمندی است تا بتواند بار دیگر به تیم ملی آلمان بازگردد.

این بازیکن تا قبل از جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، سنگربان شماره یک ژرمن‌ها محسوب می‌شد و «مانوئل نویر»‌ (دروازه‌بان کنونی بایرن‌مونیخ) ذخیره‌اش بود. اما به خاطر مصدومیتی سنگین فرصت حضور در پیکارهای جهانی را از دست داد و پس از آن دیگر نتوانست به دوران اوج خود بازگردد.

وقوع این اتفاق سبب شد تا مسئولان لورکوزن از او قطع امیدکرده و با سنگربانی همچون برند لنو ۱۹ ساله به عنوان سنگربان اصلی همکاری کنند. «روبین دوت»، مربی این تیم حتی از «دیوید یلدل» و «فابین گیفر» به عنوان ذخیره‌ استفاده کرد و مجالی برای «آدلر» حتی روی نیمکت ذخیره‌ها باقی نگذاشت.

دیدگاه‌ها