کد خبر : 68865 | 04 اسفند 1390 ساعت 09:10 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

فوگل:بارعایت توصیه‌هایم پیروزی بربایرن حاصل شد

مربی آلمانی اف.ث.بازل سوئیس اعتقاد دارد با تهاجمی‌تر شدن تیمش در نیمه دوم بازی با بایرن، پیروزی مقابل باوارایی‌ها کسب شده است.

فوگل:بارعایت توصیه‌هایم پیروزی بربایرن حاصل شد

 به نقل از سایت یوفا، هایکو فوگل که شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار خانگی مرحله رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیمش به برتری یک بر صفر مقابل بایرن مونیخ آلمان رسید، اظهار داشت: از بازی نیمه اول تیمم مقابل بایرن راضی نیستم. این نکته را به شاگردانم در فاصله میان ۲ نیمه گفتم. به آنها گوشزد کردم عملکرد دفاعی تیم خوب است اما در کار حمله کاستی های داریم که باید در 45 دقیقه دوم جبران کنیم.

  وی افزود: خوشبختانه بازیکنانم به توصیه های من برای انجام حملاتی بهتر با استفاده از تصاحب بهتر توپ گوش کردند. البته خوش اقبال بودیم که توانستیم در پایان بازی یک گل به بایرن بزنیم و برنده از زمین خارج شویم.

 او ادامه داد: اکنون به خوبی به این نکته واقف هستیم که هنوز یک بخش از راه را پیموده ایم و بخش مهمتر را یعنی بازی برگشت در خانه بایرن را در پیش داریم. البته هدف ما این است در آنجا هم بازی خوبی ارائه کنیم و نتیجه مطلوبی بگیریم تا از این مرحله با نمره ای خوب گذر کنیم که برای این مهم باید آماده انجام بازی بسیار سخت شویم.

 وی اظهار داشت: تیم من از عزم و اراده ای قوی برخوردار است. این نکته در بازی اش کاملا نمایان است. ما با این بازی نشان دادیم یک مجموعه مصمم و با انگیزه و در عین حال هماهنگ هستیم.

دیدگاه‌ها