کد خبر : 68886 | 04 اسفند 1390 ساعت 12:53 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل شهرداری تبریز:

متاسفم که همه فوتبالی‌ها وارد گود نشده‌اند

میرمعصوم سهرابی از آن چه «حضور نیافتن همه مدیران فوتبال در انتخابات» نام برد، اظهار تاسف کرد.

متاسفم که همه فوتبالی‌ها وارد گود نشده‌اند
  مدير عامل باشگاه شهرداري تبريز در آستانه انتخابات فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو ايسنا، اظهار کرد: مديران آينده فدراسيون بايد فوتبال ما را آسيب شناسي کنند و با برنامه ريزي روي نقاط ضعف و قوت کار را به سمت پيشرفت هدايت کند. اگر فدراسيون از داخل با اختلاف روبرو باشد، موفق نمي‌شود. همه اعضاي فدراسيون بايد يک هدف را دنبال کنند تا به پيشرفت برسند.

وي داشتن سابقه مديريت ورزشي و استقلال فکري را دو ويژگي الزامي رييس آينده فدراسيون عنوان و خاطر نشان کرد: رييس آينده بايد سابقه مفيد مديريت فوتبال داشته باشد تا به چم و خم کار در فوتبال آشنا باشد. او همچنين بايد از اقتدار و استقلال فکري کافي برخوردار باشد تا فوتبال ما به رشد و تعالي دست پيدا کند. خوشبختانه با تغيير اساسنامه رييس مي‌تواند نواب خود را انتخاب کند و اين کار از ناهماهنگي احتمالي بين آنها جلوگيري مي‌کند.
سهرابي در ادامه به بحث حمايت وزارت ورزش و جوانان از رييس آينده فدراسيون اشاره کرد و گفت: شايد بگويند که وزارت از کانديداي خاصي حمايت مي‌کند اما به عقيده من تاثير اين وزارت خانه در انتخابات بيش از 30 درصد نخواهد بود. البته در اين که فوتبال ما دولتي است شکي نيست و رييس آينده خواه ناخواه بايد تحت نظر دولت باشد.

مدير عامل باشگاه شهرداري تبريز همچنين درباره لابي‌هاي انتخاباتي گفت: آن اعضايي که خودشان فوتبالي باشند، فوتبالي‌ها را بشناسند و پله به پله مراحل را طي کرده باشند تحت تاثير لابي قرار نمي‌گيرند اما کساني که به يکباره پا به عرصه مديريت ورزشي گذاشته‌اند کاملا از لابي‌ها تاثير مي‌گيرند. به هر حال اميدوارم اعضاي مجمع بدون در نظر گرفتن لابي‌ها به برنامه و عملکرد افراد راي بدهند.

سهرابي در ادامه با بيان اينکه اميدوار است روزي برسد مديران فوتبالي بتوانند وارد عرصه انتخابات شوند تصريح کرد: تاسف مي‌خورم که چرا همه مديران فوتبال وارد گود نشده‌اند. اين مساله چند دليل دارد، يکي اين که بستر لازم براي حضور همه فراهم نيست. دوم اين که احتمال دارد آن افراي راي نياورند و سوم اين که اگر راي بياورند شايد مورد حمايت نهادهاي بالادستي قرار نگيرند. بزرگترين ضعف فوتبال ما همين است که اين افراد از آن دور بمانند.
وي در پايان از اردوي تيمش در تهران در آينده نزديک خبر داد و افزود: چند روز تعطيلاتي که پيش‌رو داريم فرصتي است که هم از نظر روحي و رواني بازيکنان را به شرايط مطلوب برگردانيم و هم سرمربي تيم بتواند کارهاي تاکتيکي مورد نظرش را در تيم پياده کند.

دیدگاه‌ها