کد خبر : 68932 | 05 اسفند 1390 ساعت 10:05 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

آندرو آیه:خوشحالی واقعی دربازی برگشت

گلزن غنایی تیم فوتبال المپیک مارسی گفت: در بازی برگشت با اینترمیلان برنده خواهیم شد تا هواداران‌مان را به معنای واقعی خوشحال کنیم.

آندرو آیه:خوشحالی واقعی دربازی برگشت

 چهارشنبه شب در یکی از دو بازی پایانی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا المپیک مارسی در ورزشگاه ولوردرام یک بر صفر مقابل اینترمیلان ایتالیا پیروز شد.

 این موفقیت در حالی برای بندرنشینان جنوب فرانسه بدست آمد که همه حاضرین در محل انجام بازی منتظر به صدا درآمدن سوت پایان بازی با نتیجه تساوی بدون گل بودند. اما «آندرو آیه» گلزن ۲۲ ساله اهل غنا از یک لحظه غفلت خط تیم میهمان نهایت استفاده را کرد و در دقیقه ۹۳ گل برتری تیمش را زد.

 وی در این‌ باره به شبکه ت.اف اظهار داشت: کسب پیروزی خانگی وقتی گلی هم دریافت نکرده باشید، بسیار نتیجه ارزشمندی است. این برد به همه ما احساس خوبی می دهد. البته باید بازهم کار کنیم و صعود به دور بعد را تمام شده تلقی نکنیم. با این نتیجه توانستیم دل هواداران مان را شاد کنیم. البته ما برای بازی برگشت هم تلاش خواهیم کرد بازهم برنده شویم تا به معنای واقعی باعث خوشحالی‌شان باشیم.

 دیدار برگشت یاران «آندرو آیه» در زمین اینترمیلان یعنی ورزشگاه «جوزپه مه‌آتزا»‌در تاریخ ۱۳ مارس(۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ) انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها