کد خبر : 68961 | 05 اسفند 1390 ساعت 15:57 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

باید بیشتر کار کنیم

سیموئز: حریفان سخت می‌توانند ایران را ببرند

مربی تیم ملی فوتبال گفت: یکی از نکات مثبت بازی با اردن این بود که نشان دادیم حریفان سخت می‌توانند ایران را شکست دهند.

سیموئز: حریفان سخت می‌توانند ایران را ببرند
   در پایان مسابقه تیم های ایران و اردن کنفرانس مطبوعاتی مربیان برگزار نشد و دو تن از دستیاران کی‌روش به نمایندگی از او و کادر فنی، درباره دیدار با اردن صحبت کردند.

سیمویز چند نکته را در این مسابقه، مثبت ارزیابی کرد و گفت: نکته اول اینکه واکنش ما پس از اینکه دو بر صفر عقب افتادیم خوب بود به طوری که توانستیم به بازی برگردیم و مساوی کنیم. دومین نکته مثبت اینکه، تیم ها مشکل بتوانند بر تیم ما پیروز شوند زیرا تیم ایران در این دیدار جنگندگی و طرز تفکر مبارزه جویی را به خوبی به نمایش گذاشت.
وی افزود: مورد مثبت دیگر این بود که اگر بازی را نبردیم اما درخصوص برخی بازیکنان جوانی که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده بودند، به نتایج مثبتی رسیدیم که در نوع خود یک پیروزی بود. البته این دیدار باز هم به ما یادآور شد که باید بیشتر کار و تمرین کنیم، دیدارهای تدارکاتی بیشتری داشته باشیم، به این جوان ها توجه بیشتری کنیم تا موفق شویم. من فکر می کنم این گروهی را که جمع کرده ایم آینده روشنی خواهد داشت.

دستیار کی‌روش ادامه داد: هنوز مشکلات تاکتیکی داریم که در کادر فنی درباره آنها بحث می کنیم اما یک نکته منفی در بازی با اردن، مصدومیت های برخی بازیکنان بود که یک علت آن شاید این باشد که شدت مسابقات لیگ ایران همانند مسابقات بین المللی نیست و این باعث مصدومیت ها می شود زیرا بازیکنان هم به لحاظ فیزیکی و هم روحی روانی آماده چنین بازی هایی نیستند.
وی گفت: ما به واکنشی که بازیکنان پس از آنکه دو بر صفر عقب افتادند، افتخار می کنیم. البته این افتخار نه تنها برای ما که برای خود بازیکنان و برای ملت ایران است و آنها نشان دادند که برای ملت ایران حاضر به جنگیدن هستند و این بسیار ارزشمند است.

سیمویز درباره نقاط ضعف تیم ایران و رفع آنها تا مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی گفت: به نظرم بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم. قطعا به ضعف ها تاکتیکی و کمبودها آگاه هستیم و برای رفع آنها کار می کنیم اما در فوتبال نمی توان ضمانت کرد که از اکنون تا مرحله بعدی مسابقات، همه مشکلات برطرف خواهد شد اما تمام تلاش ما این است که تاحد ممکن آنها را کاهش دهیم.

دیدگاه‌ها