کد خبر : 69405 | 10 اسفند 1390 ساعت 09:09 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نامه‌ای به سپ بلاتر

جیلونگ خواستار حمایت فیفا از مسئله حجاب شد

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به رئیس فیفا خواستار حمایت وی از مسئله حجاب بانوان فوتبالیست شد.

جیلونگ خواستار حمایت فیفا از مسئله حجاب شد

     به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ژانگ جیلونگ، رئیس حال حاضر کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به سپ بلاتر خواستار حمایت هیئت مدیره فوتبال جهان در بازنگری در خصوص مسئله حجاب در زمان برگزاری جلسه 13 اسفند (سوم مارس) هیئت اجرایی فدراسیون بین‌المللی فوتبال شد.

جیلونگ در نامه خود نوشت: این وظیفه ما است که فوتبال را در دسترس همگان در سراسر جهان قرار دهیم و من از شما می‌خواهم تا به این علت از ما حمایت کنید.

رئیس ای‌‌اف‌سی همچنین بر نگرانی کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این مسئله تأکید و در نامه خود عنوان کرد: کمیته اجرایی ای‌اف‌سی در آخرین جلسه خود در ماه نوامبر نگرانی کمیته فوتبال بانوان را در خصوص مسئله حجاب مد نظر قرار داد و به دنبال آن کارگاهی با حضور علی بن حسین نایب رئیس فیفا برای یافتن راه حلی در این باره برگزار کرد.

وی همچنین عنوان کرد: گرچه کاملا نگرانی شما در خصوص امنیت بازیکنان را درک می‌کنم و با سلامت بازیکنان به عنوان یک موضوع مهم موافقم؛ در عین حال بر این باور هستم که پوشش جدید طراحی شده تمام این موارد فوق را رعایت کرده است.

علی بن حسین، نایب رئیس فیفا این مسئله را با دریافت حمایت‌های گسترده از چندین فدراسیون، در جلسه مورد نظر ارائه خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها