کد خبر : 69457 | 10 اسفند 1390 ساعت 16:47 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

باجو مثل "کونته" مربی بزرگی خواهد شد

آنتونیو کالیندو یکی از مدیر برنامه‌های موفق در فوتبال ایتالیا پیش‌بینی کرد روبرتو باجو مثل آنتونیو کونته مربی بزرگی خواهد شد.

باجو مثل "کونته" مربی بزرگی خواهد شد

 به نقل از رادیو اسپورتیوا، روبرتو باجو که اکنون 45 ساله است، چندی پیش مدرک مربی‌گری خود را نیز دریافت کرده و ممکن است به زودی هدایت یکی از باشگاه‌های معتبر ایتالیا را برعهده بگیرد.

 از طرفی کلودیو رانیری سرمربی کنونی اینترمیلان که در 8 بازی اخیر، تنها یک تساوی به دست آورده و بقیه بازی‌ها را با شکست پشت سر گذاشته است، فرصت چندانی برای جبران نداشته و شاید به زودی توسط ماسیمو موراتی، مالک کم حوصله نرآتزوری اخراج شود.

 کالیندو در مورد باجو گفت: روبرتو را می‌شناسم و او نمی‌خواهد مربی‌گری را با عنوان دستیار شروع کند. باجو به‌دنبال هدایت یک باشگاه بزرگ است.

 من فکر می‌کنم اگر او این فرصت را داشته باشد که در باشگاه اینتر به فعالیت بپردازد، مانند آنتونیو کونته در یوونتوس تبدیل به مربی موفقی خواهد شد.

 وی ادامه داد: البته ممکن است اشتباه کنم زیرا پیش از این تصور می کردم جیان لوکا ویالی مربی بزرگی خواهد شد و روبرتو مانچینی به جایی نخواهد رسید ولی خوب، اشتباه کردم.

 بسیاری معتقدند به دلیل دوستی چندین ساله باجو با موراتی، ممکن است ملی پوش پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا به زودی هدایت اینترمیلان را به عهده بگیرد.

 باجو در آگوست 2010 به عنوان مدیر تکنیکی فدراسیون فوتبال ایتالیا انتخاب شد و از همان زمان دوره‌های مربی‌گری را نیز به سرعت پشت سر گذاشت.

 

دیدگاه‌ها