کد خبر : 69691 | 13 اسفند 1390 ساعت 11:54 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

حفظ سیلوا هدف اصلی منچسترسیتی است

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: سعی می‌کنیم داوید سیلوا را از کانون توجه بارسا و رئال مادرید دور نگه داریم.

به نقل از دیلی میل، با نزدیک شدن به فصل بهار، شور و اشتیاق تیم‌های بزرگ برای شناسایی ستارگان مورد نظر خود برای فصل بعد افزایش می‌یابد. از این رو تیم‌هایی همچون بارسلونا و رئال مادرید می‌کوشند تا فهرست بازیکنان مورد علاقه خویش را برای فصل بعد تکمیل کرده و بتدریج گام‌هایی برای شروع رایزنی‌ها بردارند.

با آگاهی از این موضوع، روبرتو مانچینی سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر انگلیس، احتمال زیادی می‌دهد که داوید سیلوا، گلزن تکنیکی‌اش در فهرست کاتالان‌ها و کهکشانی‌ها برای فصل بعد باشد. از این رو درصدد جلوگیری از انتقال احتمالی این بازیکن ارزشمند اسپانیایی خود است.

وی در صحبت‌هایی اظهار داشت: حفظ سیلوا برای فصل بعد یکی از اهداف منچسترسیتی است، ما مایلیم نفرات ارزشمند و خوب خود مثل سیلوا را حفظ کنیم. با توجه به درخششی که وی در فصل جاری داشته، احتمال می‌دهیم در کانون توجه تیم های بزرگی مثل بارسا و رئال باشد. از این رو سعی می‌کنیم او را از این بزرگان دور نگه داریم و در عین حال مذاکرات خود را برای امضا قراردادی جدید با وی آغاز کنیم.

سیلوا 26 ساله در سال 2010 به عضویت آبی‌های آسمانی شهر منچستر درآمد و تا به امروز 60 بازی برای تیم اول لیگ برتر انگلیس انجام داده است.

دیدگاه‌ها