کد خبر : 1595987 | 12 اسفند 1397 ساعت 17:31 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری ماهشهر 1-0 نود ارومیه

لیگ یک/ جان دوباره جنوبی‌ها همراه با مهدی پاشا

مهدی پاشازاده در دومین تجربه مربیگری خود همراه با شهرداری ماهشهر به اولین پیروزی‌اش دست یافت تا به بقا امیدوار شود.

لیگ یک/ جان دوباره جنوبی‌ها همراه با مهدی پاشا

به گزارش "ورزش ‌سه" سرانجام شهرداری ماهشهر پس از هفته‌ها دوری از کسب پیروزی، همراه با مهدی پاشازاده در خانه برابر نود ارومیه به یک برد شیرین در دقایق پایانی دست یافت تا با سر و سامان بخشیدن به وضعیت خود امید زیادی برای بقا به دست آورد. 


شهرداری که بعد از جدایی داوود مهابادی در ابتدای نیم فصل دوم مربی ثابتی را بالای سر خود نمی‌دید دو هفته قبل با انتخاب مهدی پاشازاده به دنبال کسب نتیجه و فرار از قعر جدول رفت. نماینده ماهشهر هفته قبل برابر ملوان قرار گرفت اما با گل دقایق پایانی عامری باخت تلخی را تجربه کرد تا جدال برابر نود برای آن‌ها مرگ و زندگی باشد. 


شاگردان پاشازاده از ساعت 15 امروز در خانه از نماینده ارومیه میزبانی کردند. شهرداری از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفت و می‌توانست به گل برتری برسد اما بدشانسی مانع آن شد تا همه چیز به نیمه دوم موکول شود. نماینده ماهشهر که کسب سه امتیاز برای آن از نان شب واجب تر بود حملات زیادی را طراحی کرد تا اینکه دقیقه 94 به خوش‌شانسی برسد. بازیکن میانی این تیم از پشت محوطه جریمه شوت زیبایی را روانه دروازه کرد که توپ پس از برخورد به تیرک ریباند شد و رضا جباری با یک بغل پای زیبا گل پیروزی بخش شهرداری را به ثمر رساند. بعد از این گل همه عوامل تیم میزبان به زمین ریختند و با دیگر بازیکنان به خوشحالی پرداختند. 

 

1387212


پاشازاده، سرمربی جدید این تیم در دومین تجربه مربیگری خود همراه با شهرداری به اولین برد رسیده و به دنبال حفظ سهمیه لیگ یکی این شهر است. 


شهرداری ماهشهر با این برد 19 امتیازی شد اما کماکان در رده آخر جدول حضور دارد و نود ارومیه هم با 23 امتیاز به رده سیزدهم جدول سقوط کرد.

دیدگاه‌ها