کد خبر : 1596708 | 15 اسفند 1397 ساعت 12:24 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

در پی ناهمزمانی دیدار هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا

خمارلو: پیگیر هستیم و هواداران نگران نباشند

اتفاق عجیب در گروه چهار لیگ قهرمانان مربوط به ناهمزمانی دیدار هفته پایانی در گروهی که پرسپولیس حضور دارد، است و روابط عمومی باشگاه مدعی شد اعتراض خود را به این موضوع ارائه خواهند داد.

خمارلو: پیگیر هستیم و هواداران نگران نباشند

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته دو امتیاز حیاتی بازی خانگی را مقابل پاختاکور از دست داد تا اکنون نائب قهرمان آسیا شروع موفقی در این فصل نداشته باشد. با این حال موضوع مهم در خصوص این گروه، همزمان نبودن بازی هفته پایانی این گروه است و جایی که پرسپولیس باید زودتر از دو تیم دیگر گروه به مصاف السد قطر برود.


پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه درباره بازی روز گذشته تیم گفت: ابتدا باید از هواداران تشکر کنم که در این شرایط جوی و البته اقتصادی نشان دادند که همواره کنار تیم هستند و قدردان حضور آنها هستیم. بازی را هم خوب شروع کردیم اما ناداوری و گل عجیبی که داور پذیرفت باعث شد تا بازیکنان از نظر روحی دچار مشکل شوند. با این حال مطمئنا در ادامه مسیر بار دیگر قدرت‌مان را به حریفان نشان خواهیم داد و به دنبال امتیاز صعود و دستیابی به هدف بزرگ باشگاه و هواداران خواهیم بود.


وی درباره ساعت متفاوت دیدار پایانی این گروه و حاشیه‌هایی که شکل گرفته نیز گفت: مطمئنا این مساله را پیگیری خواهیم کرد و نخواهم گذاشت حقی از باشگاه و هواداران ما ضایع شود. اعتراض‌مان را به ای اف سی اعلام خواهیم کرد و مطمئن باشید طبق قوانین بازی هفته پایانی به طور همزمان برگزار خواهد شد تا عدالت رعایت شود. این مساله را پیگیر هستیم و مطمئن باشید این اتفاق رخ نخواهد داد و هواداران نگران نباشند. اصلا اینکه بازی در عربستان ساعت 23:45 برگزار شود غیرمتعارف است و ما پیگیر این موضوع خواهیم بود.

دیدگاه‌ها