کد خبر : 1594307 | 06 اسفند 1397 ساعت 09:17 | 173.4K بازدید | 0 دیدگاه

آریزابالا و تکرار حرفهای سرمربی:سو تفاهم؟!

کپا - ساری؛ لاپوشانی بعد از فضاحت بزرگ

کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان چلسی که بعد از ماجراهای عجیب و غریب دیشبش در ومبلی سرخط خبرها است، اصرار دارد که از دستور ساری برای تعویض سرپیچی نکرده و همه چیز یک سوءتفاهم بوده.

کپا - ساری؛ لاپوشانی بعد از فضاحت بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، ماجرا از آنجا آغاز شد که در جریان دیدار دو تیم چلسی و منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه، در اواخر وقت اضافه بازی داور چهارم به کنار زمین آمد و تابلوی تعویض را بالا برد. از اعداد روی تابلو مشخص بود که کپا باید از بازی بیرون رفته و جای خود را به ویلی کابایرو بسپارد. اما کپا با اشارات دست گفت که از بازی بیرون نخواهد رفت و از کابایرو خواست به روی نیمکت برگردد. ساری، سرمربی چلسی در این لحظات از عصبانیت در حال انفجار بود و نمی‌توانست سرپیچی کپا از دستوراتش را باور کند. در نهایت کپا از زمین بیرون نرفت و بازی با حضور او ادامه پیدا کرد.

 

1385139

 

اما کپا در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اصرار داشت که از دستور ساری سرپیچی نکرده و همه ماجرا را اشتباه متوجه شده‌اند.

 

پیش از کپا، سرمربی چلسی هم در گفتگو با خبرنگاران مدعی شده بود که ماجرا یک سوءتفاهم بوده و خبری از درگیری و سرپیچی از فرمان نبوده است. با اینحال اکثر کارشناسان بلافاصله اعلام کردند که تصاویر و حرکات ساری در کنار زمین به اندازه کافی مشخص بوده و ادعای چلسی تلاشی است برای لاپوشانی کردن اتفاق تراژی- کمیکی که در ومبلی افتاده است. 

 

خبرنگاران ابتدا از کپا خواستند از دید خود توضیح دهد که در پایان بازی چه اتفاقی افتاده است. کپا در پاسخ گفت:" اول باید بگویم که این ماجرا یک سوءتفاهم بود. من هرگز قصد نداشتم سرپیچی کنم. چون دو بار پزشک‌یارها برای مداوای من وارد زمین شده بودند فکر می‌کردم سرمربی گمان می‌کند دچار مشکل شده‌ام و نمی‌توانم ادامه بدهم. دو سه دقیقه همه چیز به هم ریخته بود و نمی‌دانستم چه اتفاقی دارد می‌افتد تا اینکه پزشک‌یارها رفتند و روی نیمکت نشستند. من در واقع داشتم سعی می‌کردم بگویم که از نظر بدنی مشکلی ندارم و می‌توانم ادامه بدهم".

 

1385138

 

خبرنگاران از او پرسیدند ولی همه فکر می‌کنند که بلافاصله بعد از دیدن تابلوی تعویض از بیرون رفتن خودداری کردی؟ ولی خودت می‌گویی که داشتی می‌گفتی مصدوم نشده‌ای؟

 

کپا در پاسخ گفت:" بله دقیقاً. احساس کردم کادر فنی فکر می‌کند به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانم ادامه بدهم چون قبل از آن هم دو بار روی زمین افتاده بودم و به من رسیدگی شده بود. ولی هدف من از افتادن روی زمین این بود که در آن دقایق خستگی تیم بتواند نفسی تازه کند ولی خودم مشکلی نداشتم. در آن لحظه هم به کادر فنی می‌گفتم که مشکلی ندارم و می‌توانم ادامه بدهم. همه ممکن است چیز دیگری فکر کنند ولی واقعیت ماجرا که من خودم تجربه‌اش کرده‌ام از این قرار است".

 

1385141

 

صحبت های ساری و کپا بعد از بازی نشان می دهد که سیل واکنشهای منفی نسبت به اتفاق عجیب ومبلی، مدیران چلسی را به این نتیجه رسانده که برای مهار طوفان رسانه ای که از همان لحظات انتظارش را داشتند، عملیات تکذیب را با اسم رمز سوءتفاهم کلید بزنند. با اینحال تقریبا تمامی کارشناسان و رسانه ها معتقدند که واقعیت جلوی چشم میلیونها نفر قرار گرفته و سرپیچی دروازه بان گرانقیمت چلسی از تصمیم سرمربی این تیم را نمی توان توجیه یا تکذیب کرد. 

دیدگاه‌ها