کد خبر : 1595881 | 12 اسفند 1397 ساعت 12:59 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمام نفرات الزورا را می شناسیم؛

منصوریان: لیگ هدف اصلی و آسیا نقطه عطف ما است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در کنفرانس خبری خود از سازمان لیگ درخواست کرد که به خاطر فشردگی بازی ها، نگاهی ویژه به این تیم داشته باشد و به نتیجه گیری آنها در آسیا کمک کند.

منصوریان: لیگ هدف اصلی و آسیا نقطه عطف ما است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پیش از نخستین دیدار آسیایی ذوب آهن مقابل الزوراء عراق گفت: 2 بازی سخت در پلی‌آف داشتیم و این دو مرحله را گذراندیم و لایق حضور در مرحله گروهی بودیم. امروز امتحان بزرگی برای جوانان ماست که به همراه بازیکنان باتجربه چالش سختی دارند.

 

او درباره راه مقابله با بازیکنان تیم عراقی اظهار داشت: ما بر روی کل تیم الزورا متمرکز هستیم و قطعاً برای بازیکنان قدرتمند این تیم نیز برنامه داریم. اعتقاد دارم که اگر مجموعه ما فردا به خوبی عمل کنند، تاکتیک ما به تیم مقابل دیکته شود.

 

منصوریان درباره عملکرد متفاوت ذوب‌آهن در لیگ و آسیا گفت: اولین هدفمان لیگ برتر است. در لیگ برتر کشور تمامی تیم‌ها شناخت خوبی از هم دارند. آسیا نقطه عطف ما است و می‌تواند محلی برای پرش بازیکنان جوانان تیم باشد. در لیگ تلاش کردیم ساختار عقب زمین را درست کنیم و راحت گل نخوریم که موفق بودیم.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای هر تیمی ارزشمند است ولی فشردگی بازی‌ها به ما آسیب رسانده و تنها تیمی هستیم که با دو پلی‌آف به مرحله بعد صعود کردیم. از سازمان لیگ می‌خواهیم که کمک ما کند زیرا اگر ما از گروه خود صعود کنیم، سال آینده سهیمه ایران افزایش خواهد یافت.

 

وی در مورد صحبت‌های قبلی خود مبنی بر اینکه بازیکنان این تیم باید کمتر با داور مشاجره داشته باشند، افزود: بار قبلی که این صحبت را کردم روی صحبتم با دیگر تیم‌ها بود. هفته‌ای نیست که ما از داوری ضربه نبینیم اما در زمین هیچگونه بی‌ادبی و بی اخلاقی نداریم. روی صحبت من هم با دیگر تیم‌ها بود.

 

منصوریان درباره شناخت از تیم حریف، عنوان کرد: نگاه اول کشور ما برای جذب بازیکن بر روی عراق است، از همین رو شناخت خوبی از این تیم داریم و نفر به نفر این تیم را می شناسیم. می دانیم چند بازیکن ملی‌پوش دارند و کاملا تفکرات سرمربی تیم الزورا را آنالیز کردیم.

دیدگاه‌ها