کد خبر : 1596281 | 13 اسفند 1397 ساعت 21:18 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

با چهار سیو عالی

جلال حسن، مانع بزرگ منصوریان برای برد

دروازه‌بان تیم الزورا عراق ستاره جدال با ذوب‌آهن بود و با عملکرد عالی دست میزبان خود را از رسیدن به اولین برد کوتاه کرد.

جلال حسن، مانع بزرگ منصوریان برای برد

به گزارش "ورزش‌ سه"،  تیم منصوریان همه کار کرد تا با شکست الزورا روند بردهای آسیا خود را ادامه دهد اما جلال حسن بزرگترین مانع آن‌ها از رسیدن به این مهم بود.

 

دروازه‌بان اول تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا گلر یک تیم الزورا هم به حساب می‌آید و حالا بهترین بازیکن تیمش در شروع لیگ قهرمانان شده است. اولین واکنش جلال حسن در نیمه اول و دقیقه 29 رقم خورد. جایی که از سمت چپ یک ضربه آزاد برای ذوبی‌ها به دست آمد و حبیب زاده با شوتی زیبا کنج دروازه را هدف قرار داد اما سنگربان الزورا توپ را با کف دست به اوت فرستاد. یک دقیقه بعد باز هم از سمت چپ سانتری به محوطه جریمه انجام شد و ضربه سر عالی محمدزاده، مدافع پیش آمده ذوب‌آهن را جلال حسن به سختی از زیر طاق درآورد و راهی کرنر کرد.

 

در اواخر نیمه اول در محوطه شش قدم با اشتباه مدافعان الزورا توپ به ارسلان مطهری رسید که شوت سنگین این مهاجم جوان با بدشانسی و البته جا گیری خوب جلال حسن دفع شد ذوب‌آهن در کمتر از 15 دقیقه، سه موقعیت استثنایی را از دست داد و به رختکن رفت.

 

در اواخر نیمه دوم باز هم جلال حسن با یک دفع استثنایی مانع از فروپاشی دروازه‌‎اش شد. ارسلان مطهری در دقیقه 91 صاحب یک توپ گوشه محوطه جریمه شد و شوت زیبایی را به سمت دروازه زد که گلر الزورا از گوشه دروازه آن را بیرون کشید و تیمش را زنده نگه داشت و اینگونه با 4 سیو عالی یک امتیاز حساس برای الزورا به ارمغان آورد و بعد از سوت پایان با نشستن بر روی زمین خدا را شکر کرد.

 

دیدگاه‌ها