کد خبر : 1595537 | 11 اسفند 1397 ساعت 09:35 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره کره‌ای آگسبورگ، قاتل دورتموند

جی دونگ وون، مهاجم کره‌ای باشگاه آگسبورگ در بازی دیروز این تیم مقابل بوروسیا دورتموند هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا عملا یک تنه تیم سابقش را در مهم‌ترین روزهای فصل شکست دهد.

ستاره کره‌ای آگسبورگ، قاتل دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند، صدرنشین بوندس‌لیگا دیروز در حالی به مصاف آگسبورگ پانزدهم جدولی رفت که انتظار داشت به راحتی مقابل این تیم پیروز شده و جایگاه خود را در صدر جدول تحکیم کند. اما دیروز، روز جی دونگ وون، مهاجم کره‌ای آگسبورگ بود که درخشید و با به ثمر رساندن دو گل، پیروزی شوکه کننده 2-1 تیمش را رقم زد.

 

1386663

 

با این نتیجه اگر تیم دوم جدول، بایرن مونیخ امروز شنبه در بازی مقابل مونشن‌گلادباخ سوم جدولی به پیروزی برسد، 54 امتیازی خواهد شد و از نظر امتیاز به دورتموند خواهد رسید. این شکست برای دورتموند در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد چون علاوه بر لیگ آلمان، زردپوشان آماده می‌شوند تا روز سه‌شنبه در بازی برگشت خود در لیگ قهرمانان به مصاف تاتنهام بروند، آنهم درحالیکه بازی رفت را در لندن 3-0 شکست خورده‌اند.

 

1386664

 

اما هر دو گل آگسبورگ که توسط جی کره‌ای به ثمر رسید نتیجه مستقیم اشتباهات فردی دن اکسل زاگادوی 19ساله و اشرف حکیمی 20ساله مدافعان جوان دورتموند بود.

 

جی، ستاره کره‌ای آگسبورگ که در بازی قبلی این تیم، مقابل بایرن مونیخ هم موفق به گلزنی شده بود اولین گل خود را در نیمه اول وارد دروازه زنبورهای زرد آلمان کرده و در نیمه دوم هم،  در دقیقه 67 گل دوم را زد تا کار شاگردان لوسین فاوره را تمام کند.

 

 

دیدگاه‌ها