کد خبر : 70159 | 17 اسفند 1390 ساعت 21:50 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تیم اماراتی 5گل از سپاهان خورده بود

زنگا: گل‌خوردن در4دقیقه پایانی تأسف‌آور است

سرمربی تیم فوتبال النصر امارات گفت:‌ گل خوردن در 4 دقیقه پایانی مایه تأسف است اما به هر دو تیم به خاطر بازی خوب تبریک می‌گویم.

زنگا: گل‌خوردن در4دقیقه پایانی تأسف‌آور است
  والتر زنگا پس از شکست یک بر صفر برابر سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم زیرا بازی بسیار خوبی را انجام دادند ما بیشتر در ۶ قدم دفاع می‌کردیم. متأسفانه در ۴ دقیقه آخر گل خوردیم و این برای ما سخت بود.

وی در مورد اینکه فوتبال ایران چه ویژگی‌ و تفاوت‌هایی با کشورهای حوزه خلیج فارس دارد، گفت: من خیلی از فوتبال ایران شناخت ندارم اما می‌توانم بگویم تیم‌های ایرانی فیزیکی بازی می‌کنند و شما لیگ قوی دارید در مقایسه با کشورهای خلیج فارس باید بگویم دو فرهنگ و دو شخصیت کاملاً متفاوت‌اند.
خبرنگار ایرانی از او خواست که واژه خلیج فارس را بگوید که زنگا توضیح داد من به نظر همه احترام می‌گذارم و این نظر شخصی شماست و ناظر AFC نیست از خبرنگار ما خواست که بحث‌های سیاسی مطرح نکند.

سرمربی تیم فوتبال النصر امارات در مورد بازی لوکاتونی گفت: او تلاشش را کرد اما خطاهای زیادی بر روی این بازیکن انجام شد که داور آنها را گرفت.
وی در مورد اینکه چرا در نیمه دوم عقب کشیدید آیا این مسئله به خاطر تاکتیک سپاهان بود، گفت: طبیعی است که تیم میزبان فشار بیاورد تا به گل برسد با این حال من از تیمم راضی هستم زیرا آخرین تیمی که از امارات به اصفهان آمد ۵ گل از سپاهان خورد اما ما فقط یک گل دریافت کردیم.

وی افزود:‌ این اولین بار است که النصر در آسیا بازی می‌کند و بازیکنان ما بیشتر لیگ قهرمانان آسیا را از تلویزیون دیده بودند. ما امروز خیلی خوب و منسجم بازی کردیم و در کل ۹۰ دقیقه خوب بودیم.
زنگا در مورد اینکه عملکرد النصر در آینده چه خواهد بود، گفت: ۵ بازی دیگر و ۱۵ امتیاز باقی مانده است ما یک سازماندهی قوی داریم و در آینده می‌توانیم نتایج لازم را کسب کنیم به سپاهان یک بار دیگر تبریک می‌گویم زیرا خوب بازی کرد ما می‌توانیم برای حریفان خطرناک باشیم.

سرمربی تیم فوتبال النصر امارات در مورد اینکه کاپیتان شما روز گذشته از زدن چند گل به سپاهان حرف زد آیا این مسئله به خاطر این بود که از سپاهان شناخت نداشت یا این تیم را دست کم گرفت، گفت: اینکه می‌گویم چند گل می‌زنیم به زبان انگلیسی یا ایتالیایی معنایش زدن ۲ یا ۳ گل نیست بلکه این یک اصطلاح است ما قصد نداشتیم سپاهان را دست کم بگیریم ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و این فقط یک اصطلاح است.

دیدگاه‌ها