کد خبر : 1616540 | 19 خرداد 1398 ساعت 11:09 | 922 بازدید | 0 دیدگاه

وقتی فضا به سمت تخریب پیش می‌رود!

حواشی عجیب در آستانه انتخابات فدراسیون کشتی

وزارت ورزش در حالی از برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی در نیمه اول تیرماه خبر داده که همچنان حاشیه ها این رشته را تحت تاثیر خود قرار داده است.

حواشی عجیب در آستانه انتخابات فدراسیون کشتی

به گزارش "ورزش سه"، گویا در نیمه اول تیرماه بالاخره انتظارها به پایان می رسد و انتخابات فدراسیون کشتی برگزار می شود تا ورزش اول ایران بتواند در فاصله یک سال مانده تا المپیک رییس جدید خود را بشناسد.


شاید تصور می شد بعد از کناره گیری علیرضا حیدری از انتخابات حاشیه های اینستاگرامی به حداقل برسد چون او شاید فعال ترین کاندیدا در فضای مجازی بود. با این حال در هفته های اخیر ایجاد صفحاتی در فضای مجازی برای تخریب برخی از کاندیداها سروصدای زیادی را به پا کرده است.


وکیل علیرضا دبیر در روزهای اخیر از شکایت این کاندیدا بابت تهمت و افترا در یکی از صفحات اینستاگرامی خبر داده بود؛ شکایتی که گویا نتیجه داده و گفته می‌شود عوامل ایجاد این صفحه هم شناسایی شده‌اند. امروز خبرگزاری فارس مدعی شده پای یکی از مربیان کشتی که در دوره مدیریت قبلی فدراسیون نزدیک به این رییس بوده و مدتی هم در رده ملی فعالیت کرده  و در لیگ برتر کشتی آزاد هم سابقه مربیگری دارد، به این ماجرا باز شده است.


این اتفاقات شاید همان موضوعی است که بارها اهالی کشتی روی آن تاکید داشتند و خواستند که فضای انتخاباتی به تخریب منجر نشود.


امروز هم انتخابات هیات کشتی هرمزگان در پیش است. قطعا فردی که انتخاب می شود، یک رای در انتخابات فدراسیون کشتی خواهد داشت و به همین دلیل اهمیت این انتخابات افزایش یافته است. در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون دخالت برخی افراد از داخل فدراسیون پیرامون انتخابات این هیات هم به گوش می خورد که با تکذیب فرد مورد نظر همراه بود.


موضوع دیگری که در روزهای اخیر سروصدای زیادی به پا کرد، مصاحبه پرویز سیروس‌پور، پیشکسوت کشتی بود. او در لابه‌لای صحبت‌های خود گفته بود که برخی از کاندیداها به هیات استان‌های برای گرفتن رای پول پرداخت کرده‌اند! امیررضا خادم کاندیدایی بود که صحبت‌های سیروس‌پور را روی اینستاگرام خود قرار داد تا به حاشیه ها دامن بزند. این مساله هم با واکنش‌های زیادی همراه بود و باعث شد خادم زیر فشار قرار بگیرد که چرا به این اتهامات دامن زده و فضایی به دور از اخلاق را در آستانه انتخابات به وجود آورده است.


به هر حال آنطور که مشخص است فضای تخریبی و حاشیه ای در آستانه انتخابات به اوج خود رسیده و ممکن است هر روز شاهد رو شدن یک جریان جدید از سوی کاندیداها باشیم.

دیدگاه‌ها