کد خبر : 1614884 | 10 خرداد 1398 ساعت 12:15 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست از یووه برای حذف نام کونته از تالار اساطیر

با اعلام منصوب شدن آنتونیو کونته به عنوان سرمربی اینترمیلان، هواداران یوونتوس با امضای نامه‌ای از این باشگاه خواستند ستاره و نام کونته را از تالار اساطیر این باشگاه پاک کند.

درخواست از یووه برای حذف نام کونته از تالار اساطیر

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه امروز صبح باشگاه اینترمیلان انتصاب آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی جدید این تیم رسماً اعلام کرد، این خبر با واکنش منفی هواداران یوونتوس روبرو شده است.

 

رقابت سرسختانه بین دو تیم یوونتوس و اینترمیلان در ایتالیا شهره عام و خاص است و بی‌دلیل نیست که از بازی‌های این دو تیم با عنوان دربی ایتالیا یاد می‌شود. به گزارش رسانه‌های ایتالیایی هواداران یوونتوس با امضای نامه‌ای اینترنتی از بیانکونری خواسته‌اند که ستاره آنتونیه کونته از تالار اساطیر این باشگاه پاک شود.

 

1409642

 

هواداران یوونتوس پیوستن اسطوره سابق‌شان به حریف سنتی را خیانت قلمداد کرده و از باشگاه یووه خواسته‌اند هر چه سریعتر در مقابل خیانت کونته دست به اقدام متقابل بزند.

 

اما از  سوی دیگر ماجرا هم هواداران تیفوسی اینتر هم به کونته هشدار داده‌اند. کوروا نورد، تشکل هواداران متعصب و تیفوسی اینترمیلان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:" تشکل کوروا نورد اینتر از سرمربی جدید می‌خواهد به شکوه و ارزش‌های این باشگاه احترام بگذارد".

 

 

دیدگاه‌ها