کد خبر : 1615848 | 15 خرداد 1398 ساعت 14:45 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره دانمارکی، رئال را می خواهد

درخواست اریکسن از پرز؛ با تاتنهام تماس بگیر

ستاره تاتنهام قصد ندارد فصل بعد نیز برای این باشگاه بازی کند و رسما از تمایلش برای جدایی خبر داد.

درخواست اریکسن از پرز؛ با تاتنهام تماس بگیر

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام امروز برای اولین بار فاش ساخت که قصد جدایی از باشگاه لندنی را دارد. او در مصاحبه با نشریه "Ekstra Bladet"، این موضوع را مطرح کرد.

اریکسن سال 2013 و پس از سه فصل بازی برای آژاکس بود که راهی تاتنهام شد و تا ژوئن 2020 نیز با این باشگاه قرارداد دارد. او که بهترین فصل فوتبالی خود در تاتنهام را پشت سر گذاشت و با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان نیز پیش رفت، حالا تمایل به جدایی دارد.

اریکسن سخت مورد نظر مسئولان رئال قرار دارد؛ هرچند که طبق ادعای رسانه های مادریدی، زیدان شخصا پوگبا را به این بازیکن ترجیح می دهد.

 

 

1399771

 

 

ستاره دانمارکی در مورد تمایلش برای جدایی از تاتنهام گفت:« فکر می کنم در مقطعی از فوتبالم قرار دارم که نیاز به تجربه یک چالش جدید، حس می شود. ماندن و ادامه کار در تاتنهام، اتفاقی منفی نیست و احترام زیادی نیز برای باشگاه قائلم ولی دوست دارم یک فضای جدید را تجربه کنم. امیدوارم تکلیف آینده ام خیلی زود روشن شود ولی در فوتبال، گاهی مسائل کمی به درازا کشیده می شود. برای من بهتر این است که همه چیز، خیلی سریع، حل و فصل شود. »

 

 

1358720

 

 

اریکسن در مورد احتمال پیوستن به رئال گفت:« پیوستن به رئال، قطعا یک قدم رو به جلو برای من خواهد بود ولی برای این کار، سران رئال باید ابتدا با تاتنهامی ها تماس بگیرند و تا جایی که می دانم، هنوز این کار را انجام نداده اند. همه چیز به دنیل لوی(رئیس تاتنهام) بستگی دارد. دوست دارم به رئال یا تیم بزرگ دیگری بروم ولی اگر اجازه این کار را ندهند، مشکلی برای نشستن پای میز مذاکره و تمدید قرارداد ندارم.

در این موارد نمی توانید فقط خودتان را در نظر بگیرید. اگر قرار به جدایی باشد، به باشگاهی می روم که برایم قدمی رو به جلو محسوب شود. تیم های خیلی بهتری از تاتنهام در دنیا وجود ندارند.»

 

اریکسن در مورد احتمال فسخ قراردادش نیز گفت:« این قضیه دشوار است و بستگی به احتمالات دارد. اگر پیشنهاد جذابی به من نرسد، چرا نباید در تاتنهام بمانم؟ تمدید قرارداد هم بستگی به شرایط دارد.»

 

 

دیدگاه‌ها