کد خبر : 1615490 | 13 خرداد 1398 ساعت 09:15 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی فرانسه از مصدومیت امباپه(عکس)

کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه در جریان بازی دوستانه این تیم مقابل بولیوی مصدوم شد تا فرانسوی‌ها را یک هفته مانده به مسابقه حساس‌شان با ترکیه نگران کند.

نگرانی فرانسه از مصدومیت امباپه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه دیروز در یک بازی دوستانه به مصاف بولیوی رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. اما مصدومیت کیلیان امباپه، ستاره این تیم از ناحیه قوزک پا که باعث شد او در این بازی دوستانه تعویض شده و از زمین بیرون بیاید، فرانسوی‌ها را نگران کرده است.

 

1410487

 

امباپه که در این بازی به دلیل نبود اولیویه ژیرو به عنوان مهاجم نوک به میدان رفته بود خیلی زود در یک درگیری از ناحیه قوزک پا مشکل پیدا کرد و بین دو نیمه جای خود را به وسام بن یدر داد. رسانه‌های فرانسوی بعد از این حادثه اعلام کردند که به این ترتیب حضور امباپه در مسابقه حساس فرانسه مقابل ترکیه در رقابتهای انتخابی یورو 2020 که روز شنبه در ترکیه برگزار می‌شود در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته.

 

1410486

 

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه بعد از بازی گفت امیدوار است امباپه به موقع آمادگی جسمانی کامل خود را بدست آورد تا در بازی با ترکیه که سخت‌ترین مسابقه فرانسه در گروه H رقابتهای انتخابی یورو 2020 خواهد بود به میدان برود. دشان در ادامه صحبت‌هایش به خبرنگاران گفت از این بابت نگرانی ندارد و گفت مصدومیت ستاره پاری سن ژرمن جدی نیست.  

 

 

دیدگاه‌ها