کد خبر : 70684 | 23 اسفند 1390 ساعت 11:23 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنیلی پس از تحریم رسانه‌ها از سوی یوونتوس

رئیس باشگاه یوونتوس دلایل تحریم رسانه‌ها از سوی یوونتوس را برشمرد.

آنیلی پس از تحریم رسانه‌ها از سوی یوونتوس

   یوونتوسی‌ها معتقدند در این فصل سری آ به شکل عجیبی پنالتی‌های آن‌ها گرفته نشده و در کل داوری بازی‌ها به ضرر آن‌ها بوده است.

یوونتوس در آخرین دیدار خود برابر جنوا به تساوی بدون گل رسید. در این پیکار بیانکونری ۳ بار توپ را به تیر دروازه کوبید، یک گل آن‌ها به دلیل مشکوک به آفساید بودن مورد پذیرش قرار نگرفت و یک پنالتی نیز برای آن‌ها گرفته نشد. به دلیل تکرار شدن این اتفاقات در بازی‌های اخیر یوونتوس، سران این باشگاه تصمیم گرفتند هیچ یک از اعضای باشگاه با رسانه‌ها گفت‌وگو نکند.

آندره آنیلی در مورد اتفاقات اخیر گفت: ما باید به این موضوع واکنش نشان می‌دادیم زیرا افکار همه در مورد ما به همان شکلی است که در سال‌های پیش بوده است. دلیلی ندارد به خاطر توجه بیش از حدی که به این موضوع شده، ما نیز همه آن‌ حرف‌های بی اساس را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که از شانس‌های خودمان بهترین استفاده را بکنیم. ما هنوز در دو جام می‌جنگیم. سری آ و کوپا ایتالیا. برای رسیدن به اهداف‌مان برابر همه چیز و همه‌کس می‌جنگیم. اکنون از همه چیز راضی هستیم زیرا تابستان گذشته پروژه ۲ ساله‌ای را آغاز کرده‌ که در برخی زمینه‌ها نتیجه‌های خوبی گرفته‌ایم.

یوونتوس اکنون نسبت به میلان ۴ امتیاز کمتر دارد و هفته آینده در لیگ با فیورنتینا بازی خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها